Page 192 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024
P. 192

NΕΟΤΕΥΚΤΑ



          EURONAV SHIP MANAGEMENT (HELLAS):

                               «BREST»







          Όνομα                To «BREST» είναι ένα Suezmax Crude Oil   τηση ισχύος για την επίτευξη της ζητούμενης
          «Brest»              Tanker, το οποίο προστέθηκε πρόσφατα στον   ταχύτητας. Ακόμη, έχουν εγκατασταθεί εκκινη-
                               στόλο της Euronav Ship Management (Hellas),   τές μεταβλητής συχνότητας (VFD) στις αντλίες
          Τύπος                διαχειρίστριας εταιρείας της EURONAV NV.  ψύξης θαλασσινού νερού και στους ανεμιστή-
          Suezmax Crude Oil    Το πλοίο παραδόθηκε στην εταιρεία στις 26   ρες παροχής αέρα του μηχανοστασίου.
          Tanker               Οκτωβρίου 2023 και ναυπηγήθηκε στα νοτιο-  Οι αντλίες φορτίου έχουν σχεδιαστεί για μει-
          Χωρητικότητα         κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy   ωμένη κατανάλωση ατμού και συνεπώς καυ-
          157.000 dwt          Industries (HSHI). Διαθέτει μεταφορική ικα-  σίμου, ενώ ειδική προσοχή έχει δοθεί επίσης
                               νότητα 157.000 dwt και φέρει την ελληνική   στη σχεδίαση του συστήματος εκφόρτωσης
          Σημαία               σημαία.                                 του πλοίου.
          Ελληνική             Η συνολική του σχεδίαση, βάσει του προφίλ   Η εγκατάσταση βοηθητικού καζανιού (Donkey
                               λειτουργίας του πλοίου, έχει ως στόχο τη μέγι-  boiler) βοηθά στην αποτελεσματική παραγωγή
          Ναυπηγείο            στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώ-  αδρανοποιημένου αερίου κατά τη διάρκεια
          Hyundai Samho Heavy   ματός του.                             του ταξιδιού.
          Industries           Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν   Το σύστημα εκροής αερίων από τις δεξαμενές
          Ημερομηνία Παραλαβής  βελτιστοποιημένη μορφή πλώρης και εγκατά-  φορτίου (Pressure/Vacuum valve) ελαχιστο-
          26 Οκτωβρίου 2023    σταση βοηθημάτων, ώστε να μειωθεί η απαί-  ποιεί τις απώλειες.












































         190
   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197