
Η Δημοκρατία του Παναμά επανεκλέχθηκε σήμερα με 148 ψήφους στην Κατηγορία Α του Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) κατά τη διάρκεια της 34ης Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο. Αυτή η ισχυρή διεθνής υποστήριξη υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τη στρατηγική σημασία της χώρας στον παγκόσμιο ναυτιλιακό τομέα και τη σταθερή δέσμευσή της για την ενίσχυση του ρόλου του IMO.
Το επίτευγμα αυτό αντανακλά τη συνεχή και αποτελεσματική διπλωματική εργασία της Μόνιμης Αντιπροσωπείας του Παναμά στον IMO, η οποία πραγματοποιήθηκε σε στενή συνεργασία με την Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά (PMA) και το Υπουργείο Εξωτερικών. Μαζί, εργάστηκαν ενεργά για να εδραιώσουν την υποστήριξη των κρατών μελών και να ενισχύσουν την ηγετική θέση του Παναμά στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνή.
Τις τελευταίες εβδομάδες, η Μόνιμη Αντιπροσωπεία του Παναμά ηγήθηκε μιας εντατικής διπλωματικής εκστρατείας με στόχο την ενίσχυση των στρατηγικών συμμαχιών και την εξασφάλιση της υποστήριξης των κρατών μελών του IMO. Το αποτέλεσμα αυτό υποστηρίζεται από αναμφισβήτητα γεγονότα, όπως ο βασικός ρόλος της Διώρυγας του Παναμά στις παγκόσμιες εμπορικές οδούς, η ηγετική θέση της χώρας ως του μεγαλύτερου νηολογίου πλοίων στον κόσμο και η δέσμευσή της για την τήρηση των υψηλότερων διεθνών προτύπων σε θέματα ασφάλειας, προστασίας του περιβάλλοντος και διαφάνειας.
Κατά τη διάρκεια της Συνέλευσης, η αντιπροσωπεία του Παναμά, με επικεφαλής τον Γενικό Γραμματέα της AMP Volney Guinard, τον Γενικό Διευθυντή του Εμπορικού Ναυτικού Ramón Franco και την Πρέσβη και Μόνιμη Αντιπρόσωπο στον ΙΜΟ Ginette Testa, πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με ναυτιλιακές αρχές από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ελλάδα, το Βέλγιο και τη Σιγκαπούρη. Οι συζητήσεις αυτές ανέδειξαν την πρόοδο του Παναμά για τη βελτίωση του στόλου, την ενίσχυση της επιχειρησιακής εποπτείας και τη βελτίωσης των επιδόσεων του ελέγχου από το κράτος του λιμένα.
Με την επανεκλογή του στην κατηγορία Α του Συμβουλίου του ΔΝΟ, ο Παναμάς συνεχίζει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στη διαμόρφωση της παγκόσμιας ναυτιλιακής πολιτικής και να συμβάλλει στην ανάπτυξη ασφαλέστερων και αποδοτικότερων μεταφορών σε όλο τον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το 2025, ο Ινδικός Ωκεανός «σφύζει» από Panamax bulk carriers φορτωμένα με άνθρακα προς την Ινδία, σύμφωνα με την Kpler. Το γεγονός αυτό αντανακλά…

Η νέα γενιά άκαμπτων πτερύγων για αιολική υποβοήθηση πρόωσης κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την εμπορική της εφαρμογή, καθώς ο Lloyd’s Register (LR) χορήγησε…

Ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας (Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε.) συνεχίζει την εντυπωσιακά ανοδική του πορεία ως ένας από τους πιο δυναμικούς θαλάσσιους κόμβους της Ανατολικής Μεσογείου. Τα…

Στα «τάρταρα» βρίσκεται η αξιοπιστία των liner εταιρειών αναφορικά με την τήρηση των προγραμμάτων τους. Σύμφωνα με δεδομένα της eeSea, η αξιοπιστία αναφορικά με…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποτελούν τον κατεξοχήν εξαγωγέα καλαμποκιού, έως και σήμερα για το 2025, σύμφωνα με την AXSMarine. Από την έναρξη του έτους, οι…

Tην αβεβαιότητα γύρω από τη μελλοντική ανάπτυξη των πράσινων ναυτιλιακών διαδρόμων καταδεικνύει ετήσια έκθεση των Getting to Zero Coalition και Global Maritime Forum. Με…

Η προσφορά σιδηρομεταλλεύματος εισέρχεται στην πιο ανταγωνιστική φάση των τελευταίων 20 ετών, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της Allied, με πολλές χώρες να ανταγωνίζονται για…

Καμπανάκι κινδύνου σήμανε για την αυστραλιανή κυβέρνηση πρόσφατη απόφαση της Νότιας Κορέας να κλείσει όλα τα θερμοηλεκτρικά εργοστάσια άνθρακα έως το 2040. Έτσι, η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ