
Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner Energy συμμετέχει με την προηγμένη μονάδα SYNOCA 20 MW. Το έργο αναπτύσσεται από την OroCarbo. Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης τη Maverick Synfuels, η οποία προσφέρει την τεχνολογία μετατροπής συνθετικού αερίου σε μεθανόλη.
Στην καρδιά του εγχειρήματος βρίσκεται η αξιοποίηση υπολειμμάτων βιομάζας, κυρίως δασικών καταλοίπων από προληπτική διαχείριση πυρκαγιών και γεωργικών αποβλήτων από τους τεράστιους οπωρώνες της Κεντρικής Κοιλάδας. Από αυτά τα υπολείμματα μπορεί να παραχθεί υψηλής ποιότητας συνθετικό αέριο και, στη συνέχεια, πράσινη μεθανόλη. Πρόκειται για μια τεχνολογική λύση που δεν περιορίζεται στη μείωση των εκπομπών, αλλά παρεμβαίνει και σε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο περιβαλλοντικό πρόβλημα της περιοχής που είναι η αυξημένη συχνότητα και ένταση των δασικών πυρκαγιών.
Η Haffner Energy θα προμηθεύσει δύο μονάδες SYNOCA 20 MW, οι οποίες θα αποτελέσουν τον πυρήνα της διεργασίας θερμοχημικής μετατροπής βιομάζας σε syngas. Η τεχνολογία SYNOCA είναι σχεδιασμένη ώστε να επιτυγχάνει υψηλή απόδοση, καθαρή παραγωγή αερίου σύνθεσης και σημαντική μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Η Maverick Synfuels θα ενσωματώσει το παραγόμενο συνθετικό αέριο στο σύστημά της για την παραγωγή βιομεθανόλης.
Το έργο έχει ήδη ξεκινήσει τη φάση της μελέτης έντασης άνθρακα (CI study), η οποία ανατίθεται στην AmSpec, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους οργανισμούς διεθνώς στον τομέα των δοκιμών των και πιστοποιήσεων. Η μελέτη θα υπολογίσει με ακρίβεια το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα της διαδικασίας, διασφαλίζοντας ότι το τελικό καύσιμο θα πληροί τις αυστηρότερες απαιτήσεις των ευρωπαϊκών και αμερικανικών ρυθμιστικών πλαισίων.
Η έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου αναμένεται στις αρχές του 2028, αποτελώντας ένα από τα πιο φιλόδοξα έργα παραγωγής ανανεώσιμης μεθανόλης στις ΗΠΑ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της SQLearn ανακοίνωσε η εταιρεία Mintra, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στη δέσμευσή της για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της…

Η νέα σχεδίαση υπερμεγέθους πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 21.700 TEU, με κύριο καύσιμο την αμμωνία, από τη συνεργασία MSC, Zhoushan Changhong International και…

Tελευταία ενημέρωση 14:00 – Έληξε ο αποκλεισμός στο λιμάνι του Βόλου Μετά από ώρες κινητοποίησης, οι αγρότες αποχώρησαν οργανωμένα από το εμπορικό λιμάνι του…

Σε συζητήσεις για την εξαγορά της LLOG Exploration Offshore, μιας εκ των κορυφαίων πετρελαϊκών που δραστηριοποιούνται στον Κόλπο του Μεξικού, βρίσκεται η Shell. Οι…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ενέκρινε, υπό όρους, την εξαγωγή ορισμένων ημιαγωγών της εταιρείας Nvidia στην Κίνα, αφού συνομίλησε με τον…

Η τουρκική εταιρεία low-cost αερομεταφορών Pegasus απλώνει τα «φτερά» της, προχωρώντας στην πλήρη εξαγορά τουλάχιστον δύο άλλων αερομεταφορέων της Γηραιάς Ηπείρου. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα…

Ένα νέο ερευνητικό project εκκινεί το World Maritime University, με στόχο την αντιμετώπιση της αυξανόμενης πρόκλησης εγκατάλειψης των ναυτικών. Στόχος του project, το οποίο…

Πιο δυσμενείς συνθήκες στην αγορά σιδηρομεταλλεύματος βλέπει η ING για το 2026, καθώς η ζήτηση από την Κίνα υποχωρεί, ενώ ταυτόχρονα η προσφορά αυξάνεται.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ