
Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner Energy συμμετέχει με την προηγμένη μονάδα SYNOCA 20 MW. Το έργο αναπτύσσεται από την OroCarbo. Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης τη Maverick Synfuels, η οποία προσφέρει την τεχνολογία μετατροπής συνθετικού αερίου σε μεθανόλη.
Στην καρδιά του εγχειρήματος βρίσκεται η αξιοποίηση υπολειμμάτων βιομάζας, κυρίως δασικών καταλοίπων από προληπτική διαχείριση πυρκαγιών και γεωργικών αποβλήτων από τους τεράστιους οπωρώνες της Κεντρικής Κοιλάδας. Από αυτά τα υπολείμματα μπορεί να παραχθεί υψηλής ποιότητας συνθετικό αέριο και, στη συνέχεια, πράσινη μεθανόλη. Πρόκειται για μια τεχνολογική λύση που δεν περιορίζεται στη μείωση των εκπομπών, αλλά παρεμβαίνει και σε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο περιβαλλοντικό πρόβλημα της περιοχής που είναι η αυξημένη συχνότητα και ένταση των δασικών πυρκαγιών.
Η Haffner Energy θα προμηθεύσει δύο μονάδες SYNOCA 20 MW, οι οποίες θα αποτελέσουν τον πυρήνα της διεργασίας θερμοχημικής μετατροπής βιομάζας σε syngas. Η τεχνολογία SYNOCA είναι σχεδιασμένη ώστε να επιτυγχάνει υψηλή απόδοση, καθαρή παραγωγή αερίου σύνθεσης και σημαντική μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Η Maverick Synfuels θα ενσωματώσει το παραγόμενο συνθετικό αέριο στο σύστημά της για την παραγωγή βιομεθανόλης.
Το έργο έχει ήδη ξεκινήσει τη φάση της μελέτης έντασης άνθρακα (CI study), η οποία ανατίθεται στην AmSpec, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους οργανισμούς διεθνώς στον τομέα των δοκιμών των και πιστοποιήσεων. Η μελέτη θα υπολογίσει με ακρίβεια το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα της διαδικασίας, διασφαλίζοντας ότι το τελικό καύσιμο θα πληροί τις αυστηρότερες απαιτήσεις των ευρωπαϊκών και αμερικανικών ρυθμιστικών πλαισίων.
Η έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου αναμένεται στις αρχές του 2028, αποτελώντας ένα από τα πιο φιλόδοξα έργα παραγωγής ανανεώσιμης μεθανόλης στις ΗΠΑ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…

Η πρόσφατη κατάπαυση πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αναπτέρωσε τις ελπίδες για επιστροφή της ναυτιλιακής κίνησης στην Ερυθρά Θάλασσα. Το κατά πόσο η ναυτιλιακή…

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ Κίνας και Βενεζουέλας, οι δύο χώρες ανακοίνωσαν από κοινού την καθιέρωση της θαλάσσιας διασύνδεσης του λιμένα Tianjin της…

Οι διά θαλάσσης μεταφορές με πλοία Panamaxes συνεχίζει να καταγράφει ισχυρή δραστηριότητα το 2025, με τον συνολικό όγκο αυτών να έχει ήδη υπερβεί τους…

Η Airbus παρουσιάζει μια εξαιρετικά ισχυρή προοπτική για την αεροπορική αγορά της Μέσης Ανατολής και, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο περιφερειακός στόλος θα υπερδιπλασιαστεί και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ