
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε τον τελικό προορισμό του στην Αγγλία, σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.
Υπενθυμίζεται ότι το «Istanbul Bridge», το οποίο μετέφερε 4.000 εμπορευματοκιβώτια, απέπλευσε από το Ningbo-Zhoushan στις 21 Σεπτεμβρίου και έφτασε στον τελικό του προορισμό, το λιμάνι του Felixstowe, το βράδυ της 13ης Οκτωβρίου.
Η εν λόγω διαδρομή προσφέρει σαφές χρονικό πλεονέκτημα έναντι τόσο ενός παραδοσιακού πλου μέσω της Διώρυγας του Σουέζ (40 ημέρες) και του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας (50 ημέρες), όσο και του σιδηροδρομικού δικτύου Κίνας-Ευρώπης, διάρκειας 25 ημερών.
Ταυτόχρονα, ένεκα του συντομότερου ταξιδιού, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι σημαντικά χαμηλότερες, συμβάλλοντας στην επίτευξη των παγκόσμιων στόχων για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Ο Li Xiaobin, Chief Operating Officer, Sea Legend Line Limited, η οποία εκμεταλλεύεται το δρομολόγιο, δήλωσε ότι το πλοίο μεταφέρει κυρίως εμπορεύματα όπως μπαταρίες λιθίου και φωτοβολταϊκά προϊόντα, καθώς οι κλιματικές συνθήκες κατά μήκος της διαδρομής είναι κατάλληλες για φορτία ευαίσθητα στην υψηλή θερμοκρασία, καταλήγει το δημοσίευμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ