
Η ναυτιλιακή εταιρεία Bahri, με έδρα τη Σαουδική Αραβία, σχεδιάζει να διπλασιάσει τον στόλο της, ενισχύοντας το μερίδιό της στο εμπόριο της χώρας, αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg. Μέρος αυτής της στρατηγικής περιλαμβάνει την ενθάρρυνση των σαουδαραβικών εταιρειών να αγοράζουν από τις αντίστοιχες εθνικές εταιρείες.
«Βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας άνευ προηγουμένου επέκτασης», δήλωσε σε συνέντευξή του ο CEO της εταιρείας, Ahmed Al-Subaey. Η Bahri, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, πρόκειται να αναπτυχθεί κατακτώντας μεγαλύτερο μερίδιο από τις πετρελαϊκές, χημικές και βιομηχανικές εταιρείες της χώρας, σύμφωνα με τον CEO.
Η Bahri διαχειρίζεται σήμερα το 15% περίπου του εμπορίου πετρελαίου της Aramco. Ο κρατικός παραγωγός πετρελαίου Saudi Aramco είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αργού στον κόσμο.
Επιπλέον, η εταιρεία εξήγγειλε πρόσφατα ότι τοποθέτησε παραγγελία για τα πρώτα εγχώριας κατασκευής bulk carriers, από τα ναυπηγεία της χώρας International Maritime Industries. Η συμφωνία, ύψους $205 εκατ., αφορά έξι πλοία ‒ τέσσερα με συμβόλαιο και άλλα δύο με δικαίωμα προαίρεσης. Οι παραδόσεις των νεότευκτων έχουν προγραμματιστεί να λάβουν χώρα πριν από το τέλος της δεκαετίας.
Στο ίδιο μήκος κύματος σχεδιάζει να παραγγείλει 20 VLCCs από την IMI για παράδοση μεταξύ 2029 και 2030, δήλωσε ο Al-Subaey. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 50 VLCCs και η επέκταση του στόλου θα καταστήσει την Bahri τον κορυφαίο διαχειριστή τέτοιων πλοίων παγκοσμίως, σύμφωνα με τον CEO.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Ψήφο εμπιστοσύνης» στις αναπτυξιακές προοπτικές και τη δυναμική της Star Bulk, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά, έδωσε πρόσφατα ο Νορβηγός κροίσος της ναυτιλίας…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου containerships της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατων εκθέσεων των G.…
Tα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ σε πλοία κινεζικής κατασκευής ή/και διαχείρισης, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις 14 Οκτωβρίου, φαίνεται πως προς το…
Μια παγκόσμια πρωτοτυπία έλαβε χώρα πρόσφατα στο χώρο των STS μεταφορών, καθώς η Hanwha Ocean, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγροποιημένου…
Μείωση 18,8% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Αύγουστο εφέτος, καθώς η μείωση της αξίας των εισαγωγών υπερκέρασε κατά πολύ εκείνη…
Το λιμάνι του Ρότερνταμ, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης, γίνεται και πάλι πεδίο τεχνολογικής πρωτοπορίας. Η QTerminals Kramer Rotterdam (QTKR)…
Η στροφή της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, δημιουργεί την ανάγκη για νέες τεχνολογικές λύσεις που θα συνδυάζουν ασφάλεια, αποδοτικότητα και…
Με τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια να διανύουν τον Σεπτέμβριο την καθιερωμένη περίοδο συντηρήσεων, η Ινδία βρήκε «πάτημα» ώστε να αυξήσει κατακόρυφα τις εξαγωγές ντίζελ προς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ