
Ο ABS παρουσίασε στην Ελλάδα το ABS Wavesight Advantage. Πρόκειται για μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη λειτουργία των πλοίων και των στόλων. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ABS, Christopher J. Wiernicki, περιέγραψε πώς το λογισμικό μπορεί να αποτελέσει τον καταλύτη για την επίτευξη αποδοτικότητας, μείωσης εκπομπών και βελτίωσης της κερδοφορίας στη ναυτιλία.
Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα επιτρέπει εξοικονόμηση καυσίμου έως 1%, με απόσβεση πέντε φορές ταχύτερη από επενδύσεις σε αναδρομικές τεχνολογίες. Ταυτόχρονα, μπορεί να μειώσει άμεσα τις εκπομπές CO₂ και να περιορίσει σημαντικά το κόστος από τις ποινές εκπομπής άνθρακα. Το Wavesight Advantage δεν είναι απλώς ένα ακόμα ψηφιακό εργαλείο, αλλά μια ενιαία πλατφόρμα που συνδέει πλοία, στεριανές ομάδες και συστήματα. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και προγνωστικών αναλύσεων, δίνει στους διαχειριστές στόλων τη δυνατότητα να λαμβάνουν ταχύτερες και πιο αξιόπιστες αποφάσεις. Προσφέρει επίσης επαλήθευση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, συγκριτική αξιολόγηση εκπομπών, διαχείριση στόλου και pooling, καθώς και αυτόματη και απλοποιημένη διαδικασία υποβολής δεδομένων για κανονιστική επαλήθευση.
Ο κ. Wiernicki τόνισε ότι το 70% της πρόκλησης της αποανθρακοποίησης σχετίζεται με την επιλογή καυσίμου, αλλά το υπόλοιπο 30% αφορά την ενεργειακή απόδοση και τη βελτιστοποίηση λειτουργίας. Ο ίδιος σημείωσε χαρακτηριστικά: «Το λογισμικό δεν είναι κόστος· είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είναι το καύσιμο αποανθρακοποίησης που μπορούμε να αγοράσουμε σήμερα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τον διπλασιασμό του επιδόματος ανεργίας των ναυτικών από 300 σε 600 ευρώ, καθώς και τη σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων, προωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και…

Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Λιβύης (NOC) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην τελική φάση του πρώτου δημόσιου διαγωνισμού εξερεύνησης από το 2007, με τις εταιρείες…

Η συστηματική προσπάθεια της Κίνας να εξασφαλίσει πρόσβαση στα αφρικανικά μέταλλα, απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών, αναμένεται να αναδιαμορφώσει τις θαλάσσιες ροές ξηρού φορτίου,…

Σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευσή τους έχουν προχωρήσει οι αλληλασφαλιστικοί οργανισμοί UK P&I Club και TT Club. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι δύο…

Πρόταση εξαγοράς για το σύνολο των μετοχών της απέρριψε η ΖΙΜ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ισραηλινών συμφερόντων εταιρείας, ο CEO της ΖΙΜ, Eli…

Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ