
Ο ABS παρουσίασε στην Ελλάδα το ABS Wavesight Advantage. Πρόκειται για μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη λειτουργία των πλοίων και των στόλων. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ABS, Christopher J. Wiernicki, περιέγραψε πώς το λογισμικό μπορεί να αποτελέσει τον καταλύτη για την επίτευξη αποδοτικότητας, μείωσης εκπομπών και βελτίωσης της κερδοφορίας στη ναυτιλία.
Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα επιτρέπει εξοικονόμηση καυσίμου έως 1%, με απόσβεση πέντε φορές ταχύτερη από επενδύσεις σε αναδρομικές τεχνολογίες. Ταυτόχρονα, μπορεί να μειώσει άμεσα τις εκπομπές CO₂ και να περιορίσει σημαντικά το κόστος από τις ποινές εκπομπής άνθρακα. Το Wavesight Advantage δεν είναι απλώς ένα ακόμα ψηφιακό εργαλείο, αλλά μια ενιαία πλατφόρμα που συνδέει πλοία, στεριανές ομάδες και συστήματα. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και προγνωστικών αναλύσεων, δίνει στους διαχειριστές στόλων τη δυνατότητα να λαμβάνουν ταχύτερες και πιο αξιόπιστες αποφάσεις. Προσφέρει επίσης επαλήθευση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, συγκριτική αξιολόγηση εκπομπών, διαχείριση στόλου και pooling, καθώς και αυτόματη και απλοποιημένη διαδικασία υποβολής δεδομένων για κανονιστική επαλήθευση.
Ο κ. Wiernicki τόνισε ότι το 70% της πρόκλησης της αποανθρακοποίησης σχετίζεται με την επιλογή καυσίμου, αλλά το υπόλοιπο 30% αφορά την ενεργειακή απόδοση και τη βελτιστοποίηση λειτουργίας. Ο ίδιος σημείωσε χαρακτηριστικά: «Το λογισμικό δεν είναι κόστος· είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είναι το καύσιμο αποανθρακοποίησης που μπορούμε να αγοράσουμε σήμερα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τον Ντόναλντ Τραμπ να έχει διαμηνύσει επανειλημμένως την πρόθεσή του να αξιοποιήσει τους υδρογονάνθρακες των ΗΠΑ, ενεργειακοί κολοσσοί της Ευρώπης φαίνεται να «ποντάρουν»…
Τα LNG carriers κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα, με την ανάγκη μείωσης εκπομπών να διαμορφώνει τις τεχνολογικές επιλογές του μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, η Everllence…
Αναρτήθηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, με την οποία το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχωρά σε ένα νέο πλαίσιο για…
Το δημοτικό συμβούλιο του Sauda στη Νορβηγία ενέκρινε το χωροταξικό σχέδιο για το έργο Iverson, ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής αμμωνίας από ανανεώσιμες πηγές που…
Τα bulk carriers τύπου Kamsarmax, δεδομένης της χωρητικότητάς τους, που διαμορφώνεται στα 80.000 έως 85.000 dwt, χαρακτηρίζονται από επιχειρησιακή ευελιξία, καθώς προσεγγίζουν έναν μεγάλο…
Καθώς το LNG κερδίζει συνεχώς έδαφος ως εναλλακτικό καύσιμο για την πρόωση των πλοίων, η ανάπτυξη ολοκληρωμένων υπηρεσιών LNG bunkering τοποθετείται ψηλά στην ατζέντα…
Η αγορά των crude tankers σημείωσε ένα εντυπωσιακό ράλι τον Σεπτέμβριο, με τους ναύλους να «εκτοξεύονται» στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Η άνοδος…
Μεγαλεπήβολους στόχους έχει θέσει η Μόσχα για την παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) της Ρωσίας, παρά το γεγονός ότι αναθεώρησε προς τα κάτω τις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ