
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας παραμένουν σήμερα τα πλοία της ακτοπλοϊας, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ.
Η κινητοποίηση αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων και ξεκίνησε στις 00:01 τα ξημερώματα, με λήξη τα μεσάνυχτα σήμερα.
Αφορμή, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, αποτελεί το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας, που προβλέπει αύξηση του ημερήσιου χρόνου εργασίας έως και 13 ώρες, γεγονός που, όπως υποστηρίζει καταργεί στην πράξη το ιστορικό τρίπτυχο «8 ώρες εργασία – 8 ώρες ανάπαυση – 8 ώρες ελεύθερος χρόνος».
Η ΠΝΟ αναφέρει ότι οι ναυτεργάτες είναι ήδη από τους πιο επιβαρυμένους εργαζομένους, με μακρές ώρες εργασίας που επηρεάζουν την υγεία, την ασφάλεια και την οικογενειακή τους ζωή.
Στο πλευρό τους τάσσεται και η Ομοσπονδία Μονίμων Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας ΟΜΥΛΕ, που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στα μεγάλα λιμάνια, ζητώντας απόσυρση του νομοσχεδίου και επαναφορά συλλογικών συμβάσεων, καθώς και ουσιαστικά μέτρα για την ακρίβεια.
Οι ναυτεργάτες καλούν σε μαζική συμμετοχή στην απεργία και στις συγκεντρώσεις, με κεντρικό ραντεβού στα προπύλαια και την Πλατεία Κλαυθμώνος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα νερά της ναυτιλίας έρχεται να ταράξει για ακόμη μία φορά η κινεζική COSCO Shipping με μια άνευ προηγούμενου παραγγελία. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός της…

Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ