
Διαγωνιστική διαδικασία για την εταιρεία που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειρίζεται έναν αγωγό ενέργειας έχει εκκινήσει η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά.
Υπενθυμίζεται ότι η προγραμματισμένη υποδομή περιλαμβάνει αγωγό μήκους 76 χλμ., με μεταφορική ικανότητα έως 2,5 εκατ. βαρέλια την ημέρα, ο οποίος υποστηρίζεται από θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς στον Ατλαντικό και στον Ειρηνικό.
Το έργο, το οποίο αναμένεται να απαιτήσει επένδυση μεταξύ $4 και $8 δισ., αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Διώρυγας να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της μεταφόρτωσης, και να αυξήσει τα έσοδά της.
Ο αγωγός εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει στα έσοδα της Αρχής κατά $1-1,2 δισ. ετησίως, ανέφερε σε συνέντευξή του στο Reuters o Ricaurte Vásquez, επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Παναμά.
O εν λόγω διάδρομος θα διευκολύνει τη μεταφορά προπανίου, βουτανίου και αιθανίου μεταξύ του Κόλπου του Μεξικού και της Βορειοανατολικής Ασίας, απελευθερώνοντας έτσι τη δυναμικότητα του καναλιού χωρίς επιπλέον χρήση νερού. Ο στόχος της Αρχής της Διώρυγας του Παναμά είναι να βελτιώσει την απόδοση του καναλιού, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής των πλοίων και εξασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και ανταγωνιστικότητά του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα, στο πλαίσιο ανάπτυξης του έργου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ υψηλόβαθμων στελεχών της Αρχής της Διώρυγας του Παναμά και εκπροσώπων από τις εξής εταιρείες: CB Fenton & Co, ENEOS, Energy Transfer, ExxonMobil, Fortress, Gyxis Corporation, Itochu Corporation, Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi, Movement Industries, Nippon Koei, Otamerica, Phillips 66, Promigas, Puma Energy, Regent Energy Group, Shell, SK Energy, Sumitomo Corporation, SMBC (Sumitomo Mitsui Banking Corp.), Targa Resources, Ultranav και Vitol.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν προκαλέσει σημάδια αισιοδοξίας στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…

Συνεχίζονται οι διερευνητικές επαφές για την ιδιωτικοποίηση της νοτιοκορεατικής HMM, σχεδόν δύο χρόνια μετά την αποτυχία των προηγούμενων προσπαθειών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της χώρας,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ