
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Ιαπωνίας NYK Line χαράσσει πορεία για επέκταση του στόλου των LNG carriers που διαχειρίζεται. Συγκεκριμένα, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει σε αριθμό τα εν λόγω πλοία της κατά 50% έως τις αρχές του 2029. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η NYK Line επιθυμεί να ανταποκριθεί στην παγκοσμίως αυξανόμενη ζήτηση για LNG. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει 89 πλοία μεταφοράς LNG, και αν το σχέδιο της NYK Line στεφθεί με επιτυχία, έως το 2029 θα διαθέτει 130 LNG carriers.
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Ιάπωνας ανταγωνιστής της NYK, Mitsui O.S.K. Lines, σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τον στόλο πλοίων μεταφοράς LNG που διαθέτει.
Καθώς το φυσικό αέριο αποτελεί μια ολοένα και πιο δημοφιλή πηγή ενέργειας διεθνώς, η παραγωγή φυσικού αερίου κλιμακώνεται. Συγκεκριμένα, η Shell Plc εκτιμά ότι η κατανάλωση θα αυξηθεί μέχρι και κατά 60% έως και το 2040, γεγονός που γεννά ευκαιρίες για τα LNG carriers.
Όπως είναι λογικό, όσο αυξάνεται η ζήτηση για φυσικό αέριο ανά τον κόσμο, τόσο αυξάνεται και η ανάγκη για −σύγχρονα− LNG carriers. Βάσει δεδομένων της ναυλομεσιτικής εταιρείας BRS, έως το 2034 θα αναδυθεί η ανάγκη για την προσθήκη 241 επιπλέον LNG carriers στον υπάρχοντα στόλο, ο οποίος σήμερα απαρτίζεται από 831 πλοία αυτού του τύπου.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι, κατά πλειοψηφία, τα LNG carriers ναυπηγούνται στη Νότια Κορέα, ενώ και η Κίνα έχει σημειώσει σημαντικά βήματα στον χώρο. Όμως, η επιβολή τελών από αμερικανικούς λιμένες σε πλοία κινεζικής κατασκευής που καταπλέουν σε αυτούς ενδέχεται να επηρεάσει τις επιλογές των πλοιοκτητών ως προς τη ναυπήγηση νέων πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η ολοκλήρωση του μεγαλύτερου μέρους της φετινής τουριστικής σεζόν έρχεται με εντυπωσιακή αύξηση στα τουριστικά έσοδα. Η Ελλάδα, παρά τις πιέσεις που δέχεται η…

Η παγκόσμια έλλειψη εμπορικών αεροσκαφών, η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 2019, έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο πιεστικές προκλήσεις για τον κλάδο των αερομεταφορών,…

Διαγωνιστική διαδικασία για την εταιρεία που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειρίζεται έναν αγωγό ενέργειας έχει εκκινήσει η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά.…

Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…

«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…

Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…

Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…

Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ