
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Ιαπωνίας NYK Line χαράσσει πορεία για επέκταση του στόλου των LNG carriers που διαχειρίζεται. Συγκεκριμένα, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει σε αριθμό τα εν λόγω πλοία της κατά 50% έως τις αρχές του 2029. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η NYK Line επιθυμεί να ανταποκριθεί στην παγκοσμίως αυξανόμενη ζήτηση για LNG. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει 89 πλοία μεταφοράς LNG, και αν το σχέδιο της NYK Line στεφθεί με επιτυχία, έως το 2029 θα διαθέτει 130 LNG carriers.
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Ιάπωνας ανταγωνιστής της NYK, Mitsui O.S.K. Lines, σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τον στόλο πλοίων μεταφοράς LNG που διαθέτει.
Καθώς το φυσικό αέριο αποτελεί μια ολοένα και πιο δημοφιλή πηγή ενέργειας διεθνώς, η παραγωγή φυσικού αερίου κλιμακώνεται. Συγκεκριμένα, η Shell Plc εκτιμά ότι η κατανάλωση θα αυξηθεί μέχρι και κατά 60% έως και το 2040, γεγονός που γεννά ευκαιρίες για τα LNG carriers.
Όπως είναι λογικό, όσο αυξάνεται η ζήτηση για φυσικό αέριο ανά τον κόσμο, τόσο αυξάνεται και η ανάγκη για −σύγχρονα− LNG carriers. Βάσει δεδομένων της ναυλομεσιτικής εταιρείας BRS, έως το 2034 θα αναδυθεί η ανάγκη για την προσθήκη 241 επιπλέον LNG carriers στον υπάρχοντα στόλο, ο οποίος σήμερα απαρτίζεται από 831 πλοία αυτού του τύπου.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι, κατά πλειοψηφία, τα LNG carriers ναυπηγούνται στη Νότια Κορέα, ενώ και η Κίνα έχει σημειώσει σημαντικά βήματα στον χώρο. Όμως, η επιβολή τελών από αμερικανικούς λιμένες σε πλοία κινεζικής κατασκευής που καταπλέουν σε αυτούς ενδέχεται να επηρεάσει τις επιλογές των πλοιοκτητών ως προς τη ναυπήγηση νέων πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ