
Οι παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 15% τον Αύγουστο σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σηματοδοτώντας τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από τον Ιανουάριο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Rho Motion.
Η Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, είδε την ανάπτυξή της να επιβραδύνεται στο 6% τον Αύγουστο, μετά από μέσο μηνιαίο ρυθμό 36% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Παρά την επιβράδυνση, η Rho Motion αναμένει ότι οι πωλήσεις στην Κίνα θα αυξηθούν το τέταρτο τρίμηνο, καθώς θα διατεθούν νέα κεφάλαια για προγράμματα επιδοτήσεων και η εποχιακή ζήτηση θα ανακάμψει.
Ο Αύγουστος ήταν επίσης ο πιο αδύναμος μήνας στην Κίνα όσον αφορά τις συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων εδώ και επτά μήνες. Η BYD, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, μείωσε πρόσφατα τον παγκόσμιο στόχο πωλήσεων για το 2025 κατά 16%. Ωστόσο, μικρότεροι ανταγωνιστές όπως η Geely, η Xpeng και η Nio κατέγραψαν πωλήσεις ρεκόρ για τον μήνα, υπογραμμίζοντας το αυξανόμενο μερίδιο αγοράς τους.
Εκτός Κίνας, η ζήτηση έχει αντισταθμίσει εν μέρει την επιβράδυνση. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν ενόψει της λήξης των φορολογικών πιστώσεων, ενώ η Ευρώπη επωφελήθηκε από κίνητρα απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα. Τον Αύγουστο, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων έφτασαν τα 1,7 εκατομμύρια μονάδες, από αύξηση 21% τον Ιούλιο. Οι κινεζικές πωλήσεις αντιπροσώπευαν 1,1 εκατομμύριο μονάδες, οι πωλήσεις στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 48% σε περίπου 283.453 μονάδες, οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 13% σε 201.255 και ο υπόλοιπος κόσμος σημείωσε αύξηση 56% σε περισσότερα από 144.280 οχήματα.
Ο Charles Lester, υπεύθυνος δεδομένων της Rho Motion, δήλωσε: «Στις ΗΠΑ, αναμένουμε ρεκόρ πωλήσεων τον Αύγουστο και στη συνέχεια έναν ακόμη ισχυρό μήνα τον Σεπτέμβριο. Θα μπορούσε να είναι ένα ακόμη ρεκόρ και στη συνέχεια πιθανότατα μια μεγάλη πτώση». Πρόσθεσε: «Η BYD εξακολουθεί να έχει το μερίδιο αγοράς και σίγουρα τώρα αισθάνεται την πίεση από άλλους κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ