
Οι παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 15% τον Αύγουστο σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σηματοδοτώντας τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από τον Ιανουάριο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Rho Motion.
Η Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, είδε την ανάπτυξή της να επιβραδύνεται στο 6% τον Αύγουστο, μετά από μέσο μηνιαίο ρυθμό 36% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Παρά την επιβράδυνση, η Rho Motion αναμένει ότι οι πωλήσεις στην Κίνα θα αυξηθούν το τέταρτο τρίμηνο, καθώς θα διατεθούν νέα κεφάλαια για προγράμματα επιδοτήσεων και η εποχιακή ζήτηση θα ανακάμψει.
Ο Αύγουστος ήταν επίσης ο πιο αδύναμος μήνας στην Κίνα όσον αφορά τις συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων εδώ και επτά μήνες. Η BYD, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, μείωσε πρόσφατα τον παγκόσμιο στόχο πωλήσεων για το 2025 κατά 16%. Ωστόσο, μικρότεροι ανταγωνιστές όπως η Geely, η Xpeng και η Nio κατέγραψαν πωλήσεις ρεκόρ για τον μήνα, υπογραμμίζοντας το αυξανόμενο μερίδιο αγοράς τους.
Εκτός Κίνας, η ζήτηση έχει αντισταθμίσει εν μέρει την επιβράδυνση. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν ενόψει της λήξης των φορολογικών πιστώσεων, ενώ η Ευρώπη επωφελήθηκε από κίνητρα απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα. Τον Αύγουστο, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων έφτασαν τα 1,7 εκατομμύρια μονάδες, από αύξηση 21% τον Ιούλιο. Οι κινεζικές πωλήσεις αντιπροσώπευαν 1,1 εκατομμύριο μονάδες, οι πωλήσεις στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 48% σε περίπου 283.453 μονάδες, οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 13% σε 201.255 και ο υπόλοιπος κόσμος σημείωσε αύξηση 56% σε περισσότερα από 144.280 οχήματα.
Ο Charles Lester, υπεύθυνος δεδομένων της Rho Motion, δήλωσε: «Στις ΗΠΑ, αναμένουμε ρεκόρ πωλήσεων τον Αύγουστο και στη συνέχεια έναν ακόμη ισχυρό μήνα τον Σεπτέμβριο. Θα μπορούσε να είναι ένα ακόμη ρεκόρ και στη συνέχεια πιθανότατα μια μεγάλη πτώση». Πρόσθεσε: «Η BYD εξακολουθεί να έχει το μερίδιο αγοράς και σίγουρα τώρα αισθάνεται την πίεση από άλλους κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ