
Ο όμιλος Grimaldi βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των διεθνών προσπαθειών αποανθρακοποίησης της ναυτιλίας, με συστηματικές επενδύσεις σε πλοία εναλλακτικών καυσίμων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα, ο όμιλος Grimaldi παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο αμιγώς μεταφοράς τροχοφόρων «Grande Auckland». Πρόκειται για τη δεύτερη από τις επτά νέες μονάδες PCTC (Pure Car & Truck Carrier) διά χειρός των ναυπηγείων SWS και CSTC, μελών της China State Shipbuilding Corporation Limited (CSSC).
Το νεότευκτο του ομίλου έχει μήκος 200 μ. και εκτόπισμα 77.500 τόνων. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διαθέτει μεταφορική ικανότητα συνολικά 9.241 CEUs. Επίσης, η −φιλική προς το περιβάλλον− πρόωση του πλοίου εξασφαλίζεται από έναν κινητήρα, κατασκευασμένο από τη MAN με γνώμονα τη συμμόρφωση του πλοίου σε αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Με το συγκεκριμένο πλοίο, οι εκπομπές CO₂ ανά μεταφερόμενη μονάδα φορτίου μειώνονται έως και κατά 50% σε σχέση με RoRo πλοία προηγούμενων γενεών.
Ο RINA έχει πιστοποιήσει το πλοίο με το notation Ammonia Ready, εξασφαλίζοντας ότι στο μέλλον θα μπορεί, κατόπιν μετασκευής, να χρησιμοποιεί αμμωνία ως εναλλακτικό καύσιμο μηδενικών ρύπων.
Στο χαρτοφυλάκιο των παραγγελιών του ομίλου Grimaldi συγκαταλέγονται ακόμα 14 πλοία τύπου RoRo, με αντίστοιχες προδιαγραφές, τα οποία θα παραδοθούν σε βάθος διετίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αισιόδοξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας στην Ευρωζώνη και με αναφορά στο «τραύμα» που είχε προκαλέσει στην αξιοπιστία των στατιστικών στοιχείων η Ελλάδα…
«Καταρχάς, θα ήθελα να σας καλωσορίσω στην Αθήνα. Η παρουσία σας σήμερα εδώ συμπίπτει με την επέτειο της 11ης Σεπτεμβρίου. Είναι, ασφαλώς, μια ημέρα…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, οι Έλληνες πλοιοκτήτες επιβεβαιώνουν για ένα ακόμα έτος τον πρωταγωνιστικό τους ρόλο στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Το…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει την «πράσινη» μετάβασή της, με «αιχμή του δόρατος» τα εναλλακτικά καύσιμα, τα scrubbers φαίνεται να χάνουν την αίγλη τους…
Σε νέα εποχή εισέρχεται ο τερματικός σιδηρομεταλλεύματος Buchanan στη Λιβερία μετά την πρώτη φόρτωση Capesize και συγκεκριμένα του «Navios Gem», σύμφωνα με δεδομένα της…
Στην υπογραφή της σύμβασης για το έργο της νέας καλωδιακής διασύνδεσης υψηλής τάσης μεταξύ Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας προχωρά ο ΑΔΜΗΕ, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση.…
Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui OSK Lines (MOL) «ρίχνει δίχτυα» στη ναυπηγική βιομηχανία της Ινδίας, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε μια ταχέως…
Ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας και η δασμολογική πολιτική Τραμπ έχουν προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων στη ναυτιλία και στις εμπορικές ροές. Εν μέσω των εν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ