
Την ισχυρή θέση της ελληνικής επιστημονικής κοινότητας στα διεθνή ναυτιλιακά δρώμενα επιβεβαίωσαν οι πρόσφατες διακρίσεις δύο σημαντικών ναυτιλιακών προσωπικοτήτων.
Πρόκειται για την Μαρία Μποϊλέ, καθηγήτρια Πολιτικής και Διοίκησης Λιμένων και Logistics στο Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του ΠΑΠΕΙ και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Ποσοτικής Ανάλυσης στη Ναυτιλία και τον Σωτήριο Θεοφάνη, διεθνώς αναγνωρισμένο ειδικό στη Ναυτιλιακή Εφοδιαστική και το Λιμενικό Τομέα με πολλαπλές ακαδημαϊκές και Συμβουλευτικές δραστηριότητες.
Ειδικότερα, οι δύο σημαντικότατοι Έλληνες επιστήμονες επιλέχθηκαν αμφότεροι ως μέλη της «Standing Committee on Port Operations and Infrastructure» (AW011) του Transportation Research Board (TRB) των ΗΠΑ, που υπάγεται στα National Academies of Sciences, Engineering and Medicine (NAS). Τόσο η Μαρία Μποϊλέ, όσο και ο Σωτήρης Θεοφάνης, έχουν διακριθεί διεθνώς για την επιστημονική τους γνώση σε θέματα λιμενικών υποδομών, ναυτιλιακής διοίκησης καθώς και διαχείρισης εμπορευματικών μεταφορών. Η Μαρία Μποϊλέ έχει εκτός από το αναγνωρισμένο επιστημονικό της έργο, σημαντικό ρόλος ευθύνης ως συντονίστρια του πολυσυζητημένου ευρωπαϊκού Waterborne Technology Platform. Ο Σωτήρης Θεοφάνης είναι ευρέως γνωστός στην ελληνική ναυτιλιακή κοινότητά για τις υψηλές θέσεις διοίκησης στο Λιμενικό Σώμα αλλά και το αξιοσημείωτο έργο του ως πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος στον ΟΛΠ και πιο πρόσφατα στον ΟΛΘ.
Η ένταξή τους στη συγκεκριμένη επιτροπή αναδεικνύει την πολύχρονη και πολυεπίπεδη συνεισφορά τους στη ναυτιλιακή και λιμενική βιομηχανία, αλλά και την διεθνώς αναγνωρισμένη τεχνογνωσία τους. Η επιλογή τους από τον σημαντικό αμερικανικό φορέα ενισχύει τη «φωνή» της ελληνικής επιστημονικής κοινότητας διεθνώς και αναδεικνύει δύο διακεκριμένες προσωπικότητες πέρα από τα στενά σύνορα της Ευρώπης και του τόπου μας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ενεργειακή μετάβαση στη Βαλτική αποκτά νέα δυναμική, καθώς το λιμάνι της Κλαϊπέντα προχωρά αποφασιστικά προς την ολοκλήρωση του φιλόδοξου έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου.…
Το διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα επηρεάζεται έντονα από τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι, ειδικότερα, κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν επιμηκύνει…
Σε χαμηλές στροφές εξακολουθεί να κινείται η ναυλαγορά των LNG carriers, με την «ψαλίδα» ωστόσο Ανατολής-Δύσης να κλείνει σημαντικά την τελευταία εβδομάδα. Σύμφωνα με…
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης; Έχουμε κοινοποιήσει το χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης. Η σταδιακή επαναλειτουργία…
Με την παραγωγή φυσικού αερίου των ΗΠΑ να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και τις εξαγωγές LNG να «καλπάζουν», κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες ενέργειας προσβλέπουν στην…
Εν αναμονή της έναρξης ισχύος των νέων μέτρων του Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ (USTR), για την ανατροπή της κινεζικής θαλάσσιας κυριαρχίας και την αναβίωση…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός Bahri φαίνεται πως ευθυγραμμίζεται πλήρως με τα φιλόδοξα σχέδια της Σαουδικής Αραβίας στον κλάδο της ναυπηγικής, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε παραγγελία-ορόσημο…
Η ελβετική εταιρεία WinGD ανακοίνωσε, μετά από περισσότερο από μία δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης, ότι το 2026 θα παρουσιάσει την πρώτη στον κόσμο δίχρονη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ