
Σε βασικό μοχλό της αναβίωσης της ναυπηγικής βιομηχανίας των ΗΠΑ αναδεικνύεται ο νοτιοκορεατικός κολοσσός Hanwha Ocean, ο οποίος ανακοίνωσε μπαράζ παραγγελιών και επενδύσεων στο ναυπηγείο Hanwha Philly Shipyard.
Συγκεκριμένα, η Hanwha Shipping –αμερικανική θυγατρική της Hanwha Ocean– ανακοίνωσε πρόσφατα την τοποθέτηση νέας παραγγελίας στο ναυπηγείο Hanwha Philly Shipyard. Η παραγγελία αφορά την κατασκευή δέκα MR tankers μεταφοράς πετρελαίου και χημικών, οι παραδόσεις των οποίων αναμένεται να εκκινήσουν μέχρι τις αρχές του 2029.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία εμπορικών πλοίων που τοποθετείται στις κλίνες των αμερικανικών ναυπηγείων σε περισσότερα από είκοσι χρόνια. Για την κατασκευή των δεξαμενόπλοιων νέας γενιάς, η Hanwha Ocean σχεδιάζει να μεταλαμπαδεύσει την τεχνογνωσία και τις προηγμένες ναυπηγικές τεχνολογίες της στο ναυπηγείο Hanwha Philly Shipyard, το οποίο εξαγόρασε τον περασμένο Δεκέμβριο έναντι $100 εκατ.
Επιπλέον, η Hanwha Shipping άσκησε το δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή ενός ακόμα LNG carrier, το οποίο περιλαμβάνονταν στη σύμβαση ναυπήγησης που υπέγραψε τον Ιούλιο με το Hanwha Philly Shipyard. Πλέον το orderbook των αμερικανικών ναυπηγείων αριθμεί δύο LNG carriers, το υψηλότερο επίπεδο από τη δεκαετία του 1970. Τα εν λόγω πλοία θα κατασκευαστούν από κοινού από την Hanwha Ocean και το Hanwha Philly Shipyard, στο πλαίσιο της ναυπηγικής συνεργασίας ΗΠΑ-Νότιας Κορέας.
Τέλος, στον απόηχο της συνόδου κορυφής ανάμεσα στον Αμερικανό Πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ, και τον Νοτιοκορεάτη ομόλογό του, Lee Jae Myung, ο όμιλος Hanwha Group προανήγγειλε επενδύσεις ύψους $5 δισ. στο ναυπηγείο Hanwha Philly Shipyard.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Συνεχίζονται οι διχογνωμίες εντός της ναυτιλιακής κοινότητας ενόψει της υιοθέτησης του IMO Net Zero Framework τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, μια…
Το παγκόσμιο ενεργειακό τοπίο διαμορφώνεται σήμερα από μια μείξη γεωπολιτικών και οικονομικών παραγόντων, με την πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Inermodal να επιχειρεί να ρίξει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ