
Το κύμα καύσωνα που αντιμετωπίζει η Γαλλία, αξιοσημείωτο ακόμη και για τον μήνα Αύγουστο, εξαπλώνεται σήμερα στη χώρα, υποχρεώνοντας τις αρχές να αυξήσουν τα προληπτικά μέτρα.
Μετά το νοτιοδυτικό τμήμα της χώρας, το κύμα καύσωνα θα φτάσει στο βόρειο και το ανατολικό της τμήμα εντός της ημέρας και τα τρία τέταρτα της Γαλλίας θα βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού, ανακοίνωσε το εθνικό μετεωρολογικό ινστιτούτο, προβλέποντας μέγιστες θερμοκρασίες 36 βαθμών Κελσίου για την περιοχή του Παρισιού και 40°C για την κοιλάδα του Ροδανού, οι οποίες υπερβαίνουν κατά πολύ τις μέσες θερμοκρασίες για την εποχή, σύμφωνα με τη γαλλική μετεωρολογική υπηρεσία Météo-France.
Μόνο ένα μικρό τμήμα της βορειοδυτικής Γαλλίας, στο οποίο περιλαμβάνονται η Βρετάνη και η ακτή της Μάγχης, αναμένεται να γλιτώσουν από την αφόρητη ζέστη, σύμφωνα με τη Météo-France.
Στο γεωγραφικό διαμέρισμα του Ροδανού, οι αρχές αποφάσισαν να αναστείλουν τις εργασίες στα εργοτάξια σε εξωτερικούς χώρους από το μεσημέρι ως τις 22:00 τοπική ώρα (23:00 ώρα Ελλάδος) και να απαγορεύσουν οποιαδήποτε δημόσια εκδήλωση σε εξωτερικούς χώρους ή σε μη κλιματιζόμενα κτίρια ως νωρίς το βράδυ.
Χθες, Δευτέρα, πολλοί μετεωρολογικοί σταθμοί στη νοτιοδυτική Γαλλία κατέγραψαν απόλυτα ρεκόρ θερμοκρασίας, μεταξύ των οποίων αυτός στο Μπορντό (41,6°C) ή ακόμη αυτός στην Ανγκουλέμ (42,1°C).
Καθώς ο καύσωνας αναμένεται να παραταθεί για αρκετές ημέρες, το κράτος έχει προβλέψει για τις επιπτώσεις του στην υγεία, με νοσοκομεία σε ετοιμότητα για να ανταποκριθούν στην κατάσταση, διαβεβαίωσε χθες η υπουργός Υγείας Κατρίν Βοτρέν.
Η Γαλλία αντιμετωπίζει από την Παρασκευή το 51ο κύμα καύσωνα από το 1947 και το δεύτερο του φετινού καλοκαιριού. Σύμφωνα με τη Météo-France, ο καύσωνας αναμένεται να διαρκέσει «τουλάχιστον ως το σαββατοκύριακο του Δεκαπενταύγουστου» και ενδέχεται ακόμη «αναμφιβόλως» να παραταθεί ως τις 19 ή 20 Αυγούστου, πράγμα το οποίο σημαίνει πως «το συνολικό φαινόμενο θα μπορούσε να διαρκέσει από 12 ως 14 ημέρες».
Η Γαλλία δεν είναι η μόνη χώρα που αντιμετωπίζει έντονη ζέστη. Ο υδράργυρος συνεχίζει επίσης να ανεβαίνει από την ιβηρική χερσόνησο και την Ιταλία ως τα Βαλκάνια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ