
Το σύστημα hub and spoke αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των διατροπικών μεταφορών και η Maersk, ως κορυφαίος παίκτης στα logistics, επενδύει συστηματικά στην εν λόγω αγορά. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του έτους, έχει ενισχύσει σημαντικά τη θέση της στις μεταφορές κοντινών αποστάσεων εντός της Βόρειας Ευρώπης, σε αντιδιαστολή με τους ανταγωνιστές της στον ίδιο τομέα.
Ενώ οι ανταγωνιστές της Maersk, όπως η MSC, η CMA CGM και η Unifeeder, κατέγραψαν μειωμένο ενδιαφέρον για επενδύσεις στην αγορά των feeders φέτος, η Maersk έκανε το μεγαλύτερο άλμα όσον αφορά το μερίδιο που καταλαμβάνει στην αγορά.
Βάσει δεδομένων της Alphaliner, το μερίδιο της Maersk, από 3,7% πέρυσι (9.300 TEUs), εκτινάχθηκε στο 13,5% φέτος, αριθμός που αντιστοιχεί σε περίπου 40.000 TEUs.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η Maersk σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση του βάθρου στην αγορά των feeders στη Βόρεια Ευρώπη, πίσω από την MSC, η οποία κατέχει μερίδιο αγοράς 21,3%.
Η αθροιστική μεταφορική ικανότητα του στόλου που εξυπηρετεί τις μεταφορές μικρών αποστάσεων στη Βόρεια Ευρώπη αυξήθηκε κατά 17%, δηλαδή κατά 43.000 TEUs, σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2024. Η αύξηση αυτή οφείλεται στο ότι οι εταιρείες που συμμετέχουν στην αγορά επένδυσαν συνολικά σε περισσότερα πλοία, τα οποία είχαν κατά μέσο όρο μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, εξηγεί η Alphaliner, η οποία σημειώνει επίσης ότι η μεταφορική ικανότητα ενός πλοίου που συμμετέχει στη συγκεκριμένη αγορά, για το 2025, κατά μέσο όρο ανέρχεται στα 1.253 TEUs.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ