
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά ferries του κόσμου. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πλήρως ηλεκτροκίνητο ferry της Νορβηγίας και είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με αξιοπιστία και υψηλή απόδοση ακόμα και στις πιο απαιτητικές περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η τεχνολογική του υπεροχή βασίζεται σε μια σειρά από καινοτόμες επιλογές. Το Hinnøy διαθέτει δύο πλήρως ανεξάρτητες διατάξεις πρόωσης, γεγονός που του προσδίδει αυξημένα επίπεδα λειτουργικής ασφάλειας, καθώς μπορεί να συνεχίσει τη λειτουργία του ακόμα και αν προκύψει τεχνικό πρόβλημα σε μία από τις μονάδες. Η πρόωσή του γίνεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρικής ενέργειας από μπαταρίες, χωρίς τη χρήση εφεδρικών μηχανών καύσης, και υποστηρίζεται από προηγμένες υποδομές φόρτισης στα λιμάνια, συμβάλλοντας έτσι στην πλήρη απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα.
Επιπλέον, η σχεδίαση διπλής πλώρης επιτρέπει την εναλλαγή πορείας χωρίς μανούβρες, μειώνοντας δραστικά τον χρόνο παραμονής στα λιμάνια και επιτυγχάνοντας έναν μοναδικό χρόνο διέλευσης μίας ώρας στη γραμμή Bognes-Lødingen. Η αρχιτεκτονική του είναι προσαρμοσμένη ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα σε σκληρές καιρικές συνθήκες, διατηρώντας υψηλά επίπεδα απόδοσης και αξιοπιστίας σε θαλάσσια περιβάλλοντα με χαμηλές θερμοκρασίες και έντονα ρεύματα.
Παράλληλα με την τεχνολογία πρόωσης, το Hinnøy ξεχωρίζει και για τη μεταφορική του ικανότητα, καθώς μπορεί να φιλοξενήσει έως 399 επιβάτες και 120 οχήματα, διατηρώντας παράλληλα χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα χάρη στη βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας. Η σχεδίασή του υλοποιήθηκε από τη The Norwegian Ship Design Company και κατασκευάστηκε με βάση τις αυστηρές προδιαγραφές του νηογνώμονα DNV.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ