
Δίχως σταματημό συνεχίζεται η οικοδόμηση του γιγάντιου orderbook της Capital Maritime με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η Capital προχώρησε στην παραγγελία 20 containerships σε δύο ναυπηγεία του ομίλου Hyundai. Τα έξι από αυτά, η κατασκευή των οποίων θα πραγματοποιηθεί από τη Hyundai Samho, θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 8.400 TEUs ενώ θα είναι και εξοπλισμένα με μηχανή διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG. Η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2028 ενώ το κόστος τους ανέρχεται σε $140 εκατ. έκαστο.
Επιπλέον, οκτώ από τα 20 πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 2.800 TEUs ενώ θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Το κόστος τους ανέρχεται σε $55 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027. Ακόμα έξι containerships μεταφορικής ικανότητας 1.800 TEUs θα παραλάβει η Capital με ορίζοντα το 2027 σε μία παραγγελία ύψους $45 εκατ. ανά πλοίο. Τα έξι αυτά πλοία, επίσης εξοπλισμένα με scrubbers, ανήκουν στα 14 που θα ναυπηγήσει στο πλαίσιο των πρόσφατων παραγγελιών η Hyundai Mipo για λογαριασμό της Capital.
Σε ευρύτερο πλαίσιο, οι πρόσφατες συμφωνίες της Capital με τις θυγατρικές της HD KSOE του ομίλου Hyundai ανέρχονται σε άνω του $1,5 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ