
Δίχως σταματημό συνεχίζεται η οικοδόμηση του γιγάντιου orderbook της Capital Maritime με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η Capital προχώρησε στην παραγγελία 20 containerships σε δύο ναυπηγεία του ομίλου Hyundai. Τα έξι από αυτά, η κατασκευή των οποίων θα πραγματοποιηθεί από τη Hyundai Samho, θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 8.400 TEUs ενώ θα είναι και εξοπλισμένα με μηχανή διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG. Η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2028 ενώ το κόστος τους ανέρχεται σε $140 εκατ. έκαστο.
Επιπλέον, οκτώ από τα 20 πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 2.800 TEUs ενώ θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Το κόστος τους ανέρχεται σε $55 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027. Ακόμα έξι containerships μεταφορικής ικανότητας 1.800 TEUs θα παραλάβει η Capital με ορίζοντα το 2027 σε μία παραγγελία ύψους $45 εκατ. ανά πλοίο. Τα έξι αυτά πλοία, επίσης εξοπλισμένα με scrubbers, ανήκουν στα 14 που θα ναυπηγήσει στο πλαίσιο των πρόσφατων παραγγελιών η Hyundai Mipo για λογαριασμό της Capital.
Σε ευρύτερο πλαίσιο, οι πρόσφατες συμφωνίες της Capital με τις θυγατρικές της HD KSOE του ομίλου Hyundai ανέρχονται σε άνω του $1,5 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη σήμερα, 15 Μαΐου 2025, μεταξύ της εταιρείας ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Α.Ε. (ΘΕΚ Α.Ε.) και της ONEX ELEFSIS PORT & INTEGRATED LOGISTICS…
Νέα δεδομένα δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχετικά με την βύθιση του πολυτελούς σούπερ γιοτ «Bayesian». Το μήκους 56 μέτρων «Bayesian» βυθίστηκε…
Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) βρέθηκε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος.…
Η επέκταση στην αμερικανική αγορά LNG βρίσκεται σε πρώτο πλάνο για τη Saudi Aramco, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα mega-deal στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα,…
Η BIMCO εξέλεξε τον κ. Paul Pathy, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fednav, ως Πρόεδρο. Ο κ. Pathy εξελέγη κατά τη γενική συνέλευση του…
Ανάμεικτα είναι, μέχρι στιγμής φέτος, τα συναισθήματα για την αγορά πετρελαίου της Κίνας, παρά την άνοδο των εισαγωγών αργού. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters,…
Καθώς ολοένα και περισσότερα εμπορικά πλοία δέχονται κυρώσεις τους τελευταίους μήνες, η «μαύρη λίστα» επεκτείνεται δίχως σταματημό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Clarksons…
Καθώς το κλίμα αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία εντείνει την πίεση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) εμφανίζεται αισιόδοξος για τις πωλήσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ