
Ένας Περουβιανός ψαράς που πέρασε 95 ημέρες χαμένος στον Ειρηνικό Ωκεανό, τρώγοντας κατσαρίδες, πουλιά και θαλάσσιες χελώνες για να επιβιώσει, επιστρέφει στην οικογένειά του.
Ο Maximo Napa είχε ξεκινήσει για αλιευτικό ταξίδι από την Marcona, μια πόλη στις νότιες ακτές του Περού, στις 7 Δεκεμβρίου του 2024. Ετοίμασε τρόφιμα για ένα ταξίδι δύο εβδομάδων, αλλά δέκα ημέρες μετά, μια καταιγίδα έθεσε το σκάφος του εκτός πορείας, καταλήγοντας να παρασύρεται στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Η οικογένειά του εκκίνησε έρευνα, αλλά οι αρμόδιες αρχές του Περού δεν μπόρεσαν να τον εντοπίσουν. Την περασμένη Τετάρτη, μια περίπολος του Ισημερινού ανακάλυψε τον κ. Napa, περίπου 680 μίλια από τις ακτές της χώρας, βαριά αφυδατωμένο και σε κρίσιμη κατάσταση.
«Δεν ήθελα να πεθάνω», δήλωσε ο κ. Napa στο Reuters μετά την επανένωση με τον αδελφό του, στην Paita, κοντά στα σύνορα με το Εκουαδόρ. «Έφαγα κατσαρίδες, πουλιά, το τελευταίο πράγμα που έφαγα ήταν χελώνες».
Ο κ. Napa επιβίωνε με το νερό της βροχής που μάζευε στο σκάφος του, όμως τα τις τελευταίες 15 ημέρες δεν έφαγε τίποτα.
Η μητέρα του, δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι ενώ οι συγγενείς της παρέμεναν αισιόδοξοι, εκείνη είχε αρχίσει να χάνει την ελπίδα της.
«Είπα στον Κύριο, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, απλά φέρε τον πίσω σε μένα, ακόμα και αν είναι μόνο για να τον δω», δήλωσε στην τηλεόραση του Περού. «Αλλά οι κόρες μου δεν έχασαν ποτέ την πίστη τους. Συνέχισαν να μου το λένε: Μαμά, θα επιστρέψει, θα επιστρέψει».
Πηγή: Reuters
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε εξέλιξη είναι εκτεταμένες έρευνες στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Αμοργού και Αστυπάλαιας, για τον εντοπισμό άνδρα που έπεσε στη θάλασσα από φορτηγό πλοίο με…
Η θαλάσσια διασύνδεση μεταξύ Δανίας και Γερμανίας, μέσω της γραμμής Rødby-Puttgarden, πλέον θα εξυπηρετείται από το νεότευκτο «The Baltic Whale» της Scandlines. Την κατασκευή…
Το κλιματικό φαινόμενο La Niña, το οποίο τείνει να κατεβάζει τις θερμοκρασίες σε παγκόσμια κλίμακα, επιστρέφει, όμως ο αντίκτυπός του μάλλον θα είναι περιορισμένος,…
Σημαντική πτώση κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το Μπανγκλαντές ενέκρινε την αγορά περίπου 220.000 μετρικών τόνων αμερικανικού σιταριού, στο πλαίσιο μιας κυβερνητικής συμφωνίας με στόχο την άμβλυνση των εμπορικών εντάσεων με…
Έπειτα από δυόμισι έτη αδράνειας, ο αγωγός πετρελαίου Kirkuk-Ceyhan τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία μετά την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση του Ιράκ, στην…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ