
Ένας Περουβιανός ψαράς που πέρασε 95 ημέρες χαμένος στον Ειρηνικό Ωκεανό, τρώγοντας κατσαρίδες, πουλιά και θαλάσσιες χελώνες για να επιβιώσει, επιστρέφει στην οικογένειά του.
Ο Maximo Napa είχε ξεκινήσει για αλιευτικό ταξίδι από την Marcona, μια πόλη στις νότιες ακτές του Περού, στις 7 Δεκεμβρίου του 2024. Ετοίμασε τρόφιμα για ένα ταξίδι δύο εβδομάδων, αλλά δέκα ημέρες μετά, μια καταιγίδα έθεσε το σκάφος του εκτός πορείας, καταλήγοντας να παρασύρεται στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Η οικογένειά του εκκίνησε έρευνα, αλλά οι αρμόδιες αρχές του Περού δεν μπόρεσαν να τον εντοπίσουν. Την περασμένη Τετάρτη, μια περίπολος του Ισημερινού ανακάλυψε τον κ. Napa, περίπου 680 μίλια από τις ακτές της χώρας, βαριά αφυδατωμένο και σε κρίσιμη κατάσταση.
«Δεν ήθελα να πεθάνω», δήλωσε ο κ. Napa στο Reuters μετά την επανένωση με τον αδελφό του, στην Paita, κοντά στα σύνορα με το Εκουαδόρ. «Έφαγα κατσαρίδες, πουλιά, το τελευταίο πράγμα που έφαγα ήταν χελώνες».
Ο κ. Napa επιβίωνε με το νερό της βροχής που μάζευε στο σκάφος του, όμως τα τις τελευταίες 15 ημέρες δεν έφαγε τίποτα.
Η μητέρα του, δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι ενώ οι συγγενείς της παρέμεναν αισιόδοξοι, εκείνη είχε αρχίσει να χάνει την ελπίδα της.
«Είπα στον Κύριο, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, απλά φέρε τον πίσω σε μένα, ακόμα και αν είναι μόνο για να τον δω», δήλωσε στην τηλεόραση του Περού. «Αλλά οι κόρες μου δεν έχασαν ποτέ την πίστη τους. Συνέχισαν να μου το λένε: Μαμά, θα επιστρέψει, θα επιστρέψει».
Πηγή: Reuters
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νέα δεδομένα δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχετικά με την βύθιση του πολυτελούς σούπερ γιοτ «Bayesian». Το μήκους 56 μέτρων «Bayesian» βυθίστηκε…
Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) βρέθηκε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος.…
Η επέκταση στην αμερικανική αγορά LNG βρίσκεται σε πρώτο πλάνο για τη Saudi Aramco, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα mega-deal στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα,…
Η BIMCO εξέλεξε τον κ. Paul Pathy, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fednav, ως Πρόεδρο. Ο κ. Pathy εξελέγη κατά τη γενική συνέλευση του…
Ανάμεικτα είναι, μέχρι στιγμής φέτος, τα συναισθήματα για την αγορά πετρελαίου της Κίνας, παρά την άνοδο των εισαγωγών αργού. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters,…
Καθώς ολοένα και περισσότερα εμπορικά πλοία δέχονται κυρώσεις τους τελευταίους μήνες, η «μαύρη λίστα» επεκτείνεται δίχως σταματημό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Clarksons…
Καθώς το κλίμα αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία εντείνει την πίεση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) εμφανίζεται αισιόδοξος για τις πωλήσεις…
Παρότι ΗΠΑ και Κίνα φαίνονται να υιοθετούν μεγαλύτερη διαλλακτικότητα στις μεταξύ τους συνομιλίες με επίκεντρο το διμερές τους εμπόριο, ο αντίκτυπος των πρόσφατων εντάσεων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ