
Ένας Περουβιανός ψαράς που πέρασε 95 ημέρες χαμένος στον Ειρηνικό Ωκεανό, τρώγοντας κατσαρίδες, πουλιά και θαλάσσιες χελώνες για να επιβιώσει, επιστρέφει στην οικογένειά του.
Ο Maximo Napa είχε ξεκινήσει για αλιευτικό ταξίδι από την Marcona, μια πόλη στις νότιες ακτές του Περού, στις 7 Δεκεμβρίου του 2024. Ετοίμασε τρόφιμα για ένα ταξίδι δύο εβδομάδων, αλλά δέκα ημέρες μετά, μια καταιγίδα έθεσε το σκάφος του εκτός πορείας, καταλήγοντας να παρασύρεται στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Η οικογένειά του εκκίνησε έρευνα, αλλά οι αρμόδιες αρχές του Περού δεν μπόρεσαν να τον εντοπίσουν. Την περασμένη Τετάρτη, μια περίπολος του Ισημερινού ανακάλυψε τον κ. Napa, περίπου 680 μίλια από τις ακτές της χώρας, βαριά αφυδατωμένο και σε κρίσιμη κατάσταση.
«Δεν ήθελα να πεθάνω», δήλωσε ο κ. Napa στο Reuters μετά την επανένωση με τον αδελφό του, στην Paita, κοντά στα σύνορα με το Εκουαδόρ. «Έφαγα κατσαρίδες, πουλιά, το τελευταίο πράγμα που έφαγα ήταν χελώνες».
Ο κ. Napa επιβίωνε με το νερό της βροχής που μάζευε στο σκάφος του, όμως τα τις τελευταίες 15 ημέρες δεν έφαγε τίποτα.
Η μητέρα του, δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι ενώ οι συγγενείς της παρέμεναν αισιόδοξοι, εκείνη είχε αρχίσει να χάνει την ελπίδα της.
«Είπα στον Κύριο, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, απλά φέρε τον πίσω σε μένα, ακόμα και αν είναι μόνο για να τον δω», δήλωσε στην τηλεόραση του Περού. «Αλλά οι κόρες μου δεν έχασαν ποτέ την πίστη τους. Συνέχισαν να μου το λένε: Μαμά, θα επιστρέψει, θα επιστρέψει».
Πηγή: Reuters
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ