
Η τεχνολογία των κινητήρων διπλού καυσίμου με μεθανόλη κερδίζει έδαφος στη ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς αποτελεί μια καινοτόμο λύση για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) και τη μετάβαση προς μια πιο βιώσιμη ναυτιλία. Η μεθανόλη είναι ένα καύσιμο που μπορεί να διατηρείται σε υγρή μορφή σε θερμοκρασία δωματίου, με αποτέλεσμα η διαχείρισή της να καθίσταται ευκολότερη σε σύγκριση με άλλα εναλλακτικά καύσιμα. Παράλληλα, η πράσινη μεθανόλη, που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, μπορεί να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα, προσφέροντας μια πιο φιλική προς το περιβάλλον επιλογή για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Mitsui E&S Co., Ltd. (με έδρα το Τόκιο) ανακοίνωσε την παράδοση ενός νέου κινητήρα διπλού καυσίμου μεθανόλης, του MITSUI-MAN B&W 6G50ME-C9.6-LGIM-EGRBP, στην Tsuneishi Shipbuilding Co., Ltd., με έδρα τη Fukuyama της Hiroshima. Ο κινητήρας αυτός κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Mitsui E&S Tamano και αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την αποανθρακοποίηση της διεθνούς ναυτιλίας. Μάλιστα, έχει προγραμματιστεί η παράδοση ενός δεύτερου κινητήρα στην Tsuneishi Shipbuilding εντός της τρέχουσας οικονομικής χρονιάς.
Ο νέος κινητήρας της Mitsui E&S διαθέτει τεχνολογία EGRBP (Exhaust Gas Recirculation ‒ Bypass), η οποία μειώνει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOₓ) και βελτιώνει την καύση, συμβάλλοντας στη συμμόρφωση με τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές του IMO Tier III. Η διπλή δυνατότητα καύσης προσφέρει στους πλοιοκτήτες την επιλογή χρήσης τόσο συμβατικών καυσίμων όσο και μεθανόλης, επιτρέποντας ευελιξία στη λειτουργία και μείωση του λειτουργικού κόστους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η θάλασσα φωνάζει. Θα την ακούσουμε;» αναρωτήθηκε, ξεκινώντας την παρέμβασή του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στη συζήτηση για το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τους…
Σημαντικές εξελίξεις καταγράφονται στην πορεία ανάπτυξης των υδροπλάνων στην Ελλάδα, καθώς προχωρούν οι διαδικασίες τόσο σε θεσμικό όσο και σε επιχειρησιακό επίπεδο. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε,…
Η πλειοψηφία των μελών του Sea Cargo Charter- μια παγκόσμια πρωτοβουλία ευθυγράμμισης με το κλίμα που αναπτύχθηκε από το Global Maritime Forum – μείωσε…
Η ακτοφυλακή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ανακοίνωσε ότι διέσωσε 24 άτομα από το πετρελαιοφόρο «ADALYNN» μετά από σύγκρουση μεταξύ δύο πλοίων στον Κόλπο του…
Η 4η Οικονομική και Εμπορική Έκθεση Κίνας-Αφρικής (CAETE) έκλεισε τις πύλες της την Κυριακή 15 Ιουνίου, με την υπογραφή μεγάλων συμφωνιών, καθώς η Κίνα…
Οι ηγέτες των G7 συμφώνησαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου σε μια έκκληση για «αποκλιμάκωση» στη σύγκρουση ανάμεσα στο Ιράν και το Ισραήλ, καθώς και…
Συμφωνία με τη Γαλλία στον τομέα της δασοκομίας υπέγραψε τηΔευτέρα 16 Ιουνίου με την Υπουργό Οικολογικής μετάβασης, Βιοποικιλότητας, Δασών, Θάλασσας και Αλιείας της Γαλλίας…
Ανησυχία επικρατεί στη διεθνή κοινότητα, αποτέλεσμα της έκρυθμης κατάστασης στη Μέση Ανατολή και των τεταμένων σχέσεων Ιράν-Ισραήλ. Με τις επιδράσεις να είναι πολυδιάστατες για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ