
Την πεποίθησή του ότι ένα levy-based fund και ένας μηχανισμός επιβράβευσης συνδυαζόμενα με ένα πρότυπο καυσίμων του ΙΜΟ είναι ο καλύτερος τρόπος για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας επανέλαβε το ICS.
Συγκεκριμένα, με αφορμή το ΙMO Intersessional Working Group on Reduction of GHG Emissions from Ships (ISWG-GHG 18) την ερχόμενη εβδομάδα, ο Γενικός Γραμματέας του ICS, Guy Platten, εξέδωσε ανακοίνωση τονίζοντας ότι είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι μια κοινή υποβολή που καθορίζει κατάλληλο κείμενο για την υποστήριξη ενός μηχανισμού τιμολόγησης των αερίων του θερμοκηπίου βάσει εισφοράς τυγχάνει υποστήριξης από 51 μέρη.
«Την επόμενη εβδομάδα θα διεξαχθούν κάποιες δύσκολες συζητήσεις, καθώς ορισμένα κράτη-μέλη δεν είναι ακόμη πλήρως προετοιμασμένα να δεσμευτούν, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι μόνο μέσω μιας παγκόσμιας λύσης θα επιτύχουμε τους στόχους μας για μηδενικές εκπομπές», υπογραμμίζει ο Guy Platten.
«Θεωρούμε», συμπληρώνει, «ότι η πρόταση για ένα levy που υποστηρίζεται από τις κυβερνήσεις που είναι υπεύθυνες για τη μεγάλη πλειοψηφία της παγκόσμιας χωρητικότητας της ναυτιλίας, καθώς και από την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, παρέχει το καλύτερο και πιο ρεαλιστικό μέσο για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Ως διά μαγείας τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξαφανίζονται από τα ψηφιακά συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κίνησης. Οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας υποχώρησαν…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Καθώς οι τιμές πετρελαίου σημειώνουν πτωτική πορεία, το ίδιο ισχύει και για το αργό της Ρωσίας, το οποίο πωλείται σε τιμές που το καθιστούν…
Τα projects ναυπήγησης σύγχρονων πλοίων για λογαριασμό Ελλήνων πλοιοκτητών βαίνουν δυναμικά σε διεθνή ναυπηγεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ