
Το ελληνικό νηολόγιο συνεχίζει να ενισχύει η Capital Ship Management Corp. με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Capital παρέλαβε τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια M/T «Aisopos» («ΑΙΣΩΠΟΣ») και M/T «Aiolos» («ΑΙΟΛΟΣ») τα οποία φέρουν την ελληνική σημαία.
Πρόκειται για tankers χωρητικότητας 115.621 dwt τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον και κατασκευάστηκαν στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding.
Τα δύο αδελφά πλοία έχουν λάβει την ανώτατη κατηγορία κατάταξης από τον Lloyd’s Register, με την ένδειξη 100A1, ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα κατασκευής και συντήρησης για αυξημένη ασφάλεια και αξιοπιστία στη λειτουργία.
Και τα δύο πλοία ενσωματώνουν προηγμένη τεχνολογία για να ανταποκρίνονται στα σύγχρονα περιβαλλοντικά και επιχειρησιακά πρότυπα. Είναι τα πρώτα νεότευκτα δεξαμενόπλοια που διαθέτουν πιστοποιημένο AMP (cold ironing) και είναι εξοπλισμένα με γεννήτρια άξονα για τη βελτίωση των EEDI, CII και DFOC. Τα πλοία ακολουθούν τα πρότυπα του IMO EEDI Phase III και είναι LNG ready, αποδεικνύοντας την ετοιμότητά τους για μελλοντικές ενεργειακές μεταβάσεις.
Επιπλέον, διαθέτουν τα πιο καινοτόμα συστήματα ενεργειακής απόδοσης, όπως VFD για μεγάλες αντλίες και ανεμιστήρες, πηδάλιο υψηλής απόδοσης, και έχουν λάβει πιστοποίηση κυβερνοασφάλειας από τον Lloyd’s Register, εξασφαλίζοντας ασφαλή και προστατευμένη λειτουργία.
Πέραν του γεγονότος ότι είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγια είναι τα πρώτα πλοία ελληνικής σημαίας που έχει παραδώσει ποτέ η NTS.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η παγκόσμια κατανάλωση πετρελαίου θα σημειώσει ελαφρά κάμψη το 2030, σε μία πρώτη ένδειξη μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας προερχόμενης από ορυκτά καύσιμα που είναι…
Εν μέσω μιας περιόδου έντονης γεωπολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας σε διεθνές επίπεδο, η μερική άρση των περικοπών στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+ φαίνεται να…
Προς τα επάνω για τρίτο διαδοχικό μήνα αναθεώρησε η Strategie Grains τις εκτιμήσεις της για τη σοδειά σιταριού της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η Ισπανία…
H έκθεση «ICS Maritime Barometer Report 2024-2025», που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το International Chamber of Shipping (ICS), αποκαλύπτει μια σταθερή μείωση της εμπιστοσύνης μεταξύ…
«Η θάλασσα φωνάζει. Θα την ακούσουμε;» αναρωτήθηκε, ξεκινώντας την παρέμβασή του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στη συζήτηση για το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τους…
Σημαντικές εξελίξεις καταγράφονται στην πορεία ανάπτυξης των υδροπλάνων στην Ελλάδα, καθώς προχωρούν οι διαδικασίες τόσο σε θεσμικό όσο και σε επιχειρησιακό επίπεδο. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε,…
Η πλειοψηφία των μελών του Sea Cargo Charter- μια παγκόσμια πρωτοβουλία ευθυγράμμισης με το κλίμα που αναπτύχθηκε από το Global Maritime Forum – μείωσε…
Η ακτοφυλακή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ανακοίνωσε ότι διέσωσε 24 άτομα από το πετρελαιοφόρο «ADALYNN» μετά από σύγκρουση μεταξύ δύο πλοίων στον Κόλπο του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ