
Το ελληνικό νηολόγιο συνεχίζει να ενισχύει η Capital Ship Management Corp. με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Capital παρέλαβε τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια M/T «Aisopos» («ΑΙΣΩΠΟΣ») και M/T «Aiolos» («ΑΙΟΛΟΣ») τα οποία φέρουν την ελληνική σημαία.
Πρόκειται για tankers χωρητικότητας 115.621 dwt τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον και κατασκευάστηκαν στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding.
Τα δύο αδελφά πλοία έχουν λάβει την ανώτατη κατηγορία κατάταξης από τον Lloyd’s Register, με την ένδειξη 100A1, ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα κατασκευής και συντήρησης για αυξημένη ασφάλεια και αξιοπιστία στη λειτουργία.
Και τα δύο πλοία ενσωματώνουν προηγμένη τεχνολογία για να ανταποκρίνονται στα σύγχρονα περιβαλλοντικά και επιχειρησιακά πρότυπα. Είναι τα πρώτα νεότευκτα δεξαμενόπλοια που διαθέτουν πιστοποιημένο AMP (cold ironing) και είναι εξοπλισμένα με γεννήτρια άξονα για τη βελτίωση των EEDI, CII και DFOC. Τα πλοία ακολουθούν τα πρότυπα του IMO EEDI Phase III και είναι LNG ready, αποδεικνύοντας την ετοιμότητά τους για μελλοντικές ενεργειακές μεταβάσεις.
Επιπλέον, διαθέτουν τα πιο καινοτόμα συστήματα ενεργειακής απόδοσης, όπως VFD για μεγάλες αντλίες και ανεμιστήρες, πηδάλιο υψηλής απόδοσης, και έχουν λάβει πιστοποίηση κυβερνοασφάλειας από τον Lloyd’s Register, εξασφαλίζοντας ασφαλή και προστατευμένη λειτουργία.
Πέραν του γεγονότος ότι είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγια είναι τα πρώτα πλοία ελληνικής σημαίας που έχει παραδώσει ποτέ η NTS.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ