
Το ελληνικό νηολόγιο συνεχίζει να ενισχύει η Capital Ship Management Corp. με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Capital παρέλαβε τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια M/T «Aisopos» («ΑΙΣΩΠΟΣ») και M/T «Aiolos» («ΑΙΟΛΟΣ») τα οποία φέρουν την ελληνική σημαία.
Πρόκειται για tankers χωρητικότητας 115.621 dwt τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον και κατασκευάστηκαν στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding.
Τα δύο αδελφά πλοία έχουν λάβει την ανώτατη κατηγορία κατάταξης από τον Lloyd’s Register, με την ένδειξη 100A1, ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα κατασκευής και συντήρησης για αυξημένη ασφάλεια και αξιοπιστία στη λειτουργία.
Και τα δύο πλοία ενσωματώνουν προηγμένη τεχνολογία για να ανταποκρίνονται στα σύγχρονα περιβαλλοντικά και επιχειρησιακά πρότυπα. Είναι τα πρώτα νεότευκτα δεξαμενόπλοια που διαθέτουν πιστοποιημένο AMP (cold ironing) και είναι εξοπλισμένα με γεννήτρια άξονα για τη βελτίωση των EEDI, CII και DFOC. Τα πλοία ακολουθούν τα πρότυπα του IMO EEDI Phase III και είναι LNG ready, αποδεικνύοντας την ετοιμότητά τους για μελλοντικές ενεργειακές μεταβάσεις.
Επιπλέον, διαθέτουν τα πιο καινοτόμα συστήματα ενεργειακής απόδοσης, όπως VFD για μεγάλες αντλίες και ανεμιστήρες, πηδάλιο υψηλής απόδοσης, και έχουν λάβει πιστοποίηση κυβερνοασφάλειας από τον Lloyd’s Register, εξασφαλίζοντας ασφαλή και προστατευμένη λειτουργία.
Πέραν του γεγονότος ότι είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγια είναι τα πρώτα πλοία ελληνικής σημαίας που έχει παραδώσει ποτέ η NTS.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ