
Μετά από 14 έτη αναμονής, τον Ιούνιο του 2023 ικανοποιήθηκαν τα απαραίτητα κριτήρια επικύρωσης της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ. Συνεπώς, από τον Ιούνιο του 2025 τίθεται σε ισχύ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η Σύμβαση αφορά πλοία χωρητικότητας τουλάχιστον 500 gt, εφόσον φέρουν σημαία ενός εκ των κρατών που την έχουν επικυρώσει, καθώς και γιάρδες διάλυσης που βρίσκονται στις χώρες αυτές, υπογραμμίζει η Intermodal σε πρόσφατη έκθεσή της.
Κάθε κράτος που έχει επικυρώσει τη Σύμβαση πρέπει να θέσει κάποια πρότυπα, βάσει των οποίων θα λειτουργούν τα διαλυτήρια που είναι εγκατεστημένα σε αυτό και τα οποία με τη σειρά τους θα είναι σύμμορφα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Σύμβασης σε επίπεδο διαχείρισης υλικών και ασφάλειας.
Επιπλέον, τα ναυπηγεία θα εκδίδουν ένα Ship Recycling Plan για κάθε πλοίο που θα ανακυκλώνεται σε αυτά, εξηγώντας πώς ακριβώς θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία, με τρόπο που αφενός πληροί τα απαραίτητα κριτήρια που έχουν τεθεί και αφετέρου έχει ως κύριο γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων.
Όπως υπογραμμίζει η Intermodal, η Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ φέρνει νέες προκλήσεις για τη ναυπηγική βιομηχανία, ειδικά στην ινδική υποήπειρο και σε χώρες όπως το Πακιστάν και το Μπανγκλαντές. Χώρες όπως οι προαναφερθείσες θα χρειαστεί να επενδύσουν σημαντικά στην αναβάθμιση των υπαρχουσών υποδομών. Από την άλλη, τα διαλυτήρια της Ινδίας είναι πιο κοντά στο να πετύχουν συμμόρφωση με τη Σύμβαση, γεγονός που δύναται να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ