
Μπορεί το έτος να άλλαξε, ωστόσο η τύχη της παγκόσμιας οικονομίας και φέτος θα κινηθεί στον ρυθμό της Κίνας.
Ως εκ τούτου, η προσοχή των οικονομικών κύκλων είναι έντονα στραμμένη στις πολιτικές απαντήσεις του Πεκίνου στις συνεχιζόμενες προκλήσεις, ιδίως στον τομέα των ακινήτων και στις επιπτώσεις τους στη ζήτηση βασικών εμπορευμάτων.
Για να μπορέσει να υποστηρίξει καλύτερα την οικονομία της χώρας, η Λαϊκή Τράπεζα της Κίνας προετοιμάζεται για μια μετασχηματιστική αλλαγή στο πλαίσιο της νομισματικής της πολιτικής το 2025, απομακρυνόμενη από τους παραδοσιακούς ποσοτικούς στόχους δανεισμού και στρεφόμενη προς μια πιο συμβατική προσέγγιση με βάση τα επιτόκια, παρόμοια με τις δυτικές κεντρικές τράπεζες. Πρόκειται για τη σημαντικότερη μεταρρύθμιση της νομισματικής πολιτικής της Κίνας τα τελευταία χρόνια, η οποία καθοδηγείται από διάφορους βασικούς παράγοντες της εγχώριας οικονομίας. Η αλλαγή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η Κίνα παλεύει με την ύφεση της αγοράς ακινήτων.
Το υφιστάμενο πλαίσιο, το οποίο βασίζεται σε πολλαπλά επιτόκια και άτυπες οδηγίες τραπεζικού δανεισμού, έχει επικριθεί για την προώθηση της αναποτελεσματικής κατανομής των πόρων και των αδιάκριτων πρακτικών δανεισμού, που μπορεί να οδηγήσουν σε επισφαλή χρέη. Η μετάβαση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της νομισματικής πολιτικής της Κίνας, ευθυγραμμίζοντάς την περισσότερο με τα διεθνή πρότυπα που χρησιμοποιούνται από τη Fed και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ωστόσο, ο μετασχηματισμός αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης εξισορρόπησης των προτεραιοτήτων δανεισμού που κατευθύνονται από την κυβέρνηση με τις αρχές της αγοράς και της βοήθειας προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον λειτουργίας.
Πηγή: [xclusiv] S&P Report 07th January 2025
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η θάλασσα φωνάζει. Θα την ακούσουμε;» αναρωτήθηκε, ξεκινώντας την παρέμβασή του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στη συζήτηση για το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τους…
Σημαντικές εξελίξεις καταγράφονται στην πορεία ανάπτυξης των υδροπλάνων στην Ελλάδα, καθώς προχωρούν οι διαδικασίες τόσο σε θεσμικό όσο και σε επιχειρησιακό επίπεδο. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε,…
Η πλειοψηφία των μελών του Sea Cargo Charter- μια παγκόσμια πρωτοβουλία ευθυγράμμισης με το κλίμα που αναπτύχθηκε από το Global Maritime Forum – μείωσε…
Η ακτοφυλακή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ανακοίνωσε ότι διέσωσε 24 άτομα από το πετρελαιοφόρο «ADALYNN» μετά από σύγκρουση μεταξύ δύο πλοίων στον Κόλπο του…
Οι ηγέτες των G7 συμφώνησαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου σε μια έκκληση για «αποκλιμάκωση» στη σύγκρουση ανάμεσα στο Ιράν και το Ισραήλ, καθώς και…
Συμφωνία με τη Γαλλία στον τομέα της δασοκομίας υπέγραψε τηΔευτέρα 16 Ιουνίου με την Υπουργό Οικολογικής μετάβασης, Βιοποικιλότητας, Δασών, Θάλασσας και Αλιείας της Γαλλίας…
Ανησυχία επικρατεί στη διεθνή κοινότητα, αποτέλεσμα της έκρυθμης κατάστασης στη Μέση Ανατολή και των τεταμένων σχέσεων Ιράν-Ισραήλ. Με τις επιδράσεις να είναι πολυδιάστατες για…
Ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον σύγχρονα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το «Norwegian Viva», κατέπλευσε στις 17 Ιουνίου στο λιμάνι του Βόλου και έδεσε στις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ