
Υπό σημαντική πίεση παραμένει η ναυλαγορά των LNG carriers και το 2025, μετά από ένα έτος όπου οι ναύλοι πραγματικά κατέγραψαν «βουτιά».
Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της MB Shipbrokers για την εβδομάδα με πέρας την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου, οι ναύλοι των LNG carriers ‒αναλόγως της τεχνολογίας των μηχανών τους‒ κυμαίνονται από $6.000 έως $23.000 ημερησίως στη spot αγορά, από $12.000 έως $36.000 ημερησίως για συμβόλαια διάρκειας ενός έτους και από $39.000 έως $71.000 ημερησίως για συμβόλαια διάρκειας τριών ετών.
Οι ναύλοι των LNG carriers «εμμένουν» στη νωχελικότητα, έπειτα από ένα έτος απότομης αποδυνάμωσης και συνάμα μεταβλητότητας. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο του 2024, οι ναύλοι των DFDE και TFDE LNGCs ανέρχονταν σε περίπου $80.000/ημέρα στη spot αγορά. Μέχρι το πέρας του α΄ τριμήνου είχαν μειωθεί στα περίπου $30.000-35.000 ημερησίως, ενώ, έπειτα από μια άνοδο της τάξεως των $20.000 έως τα μέσα του γ΄ τριμήνου, σημειώθηκε εκ νέου πτώση, με τους ναύλους τον Δεκέμβριο να φτάνουν τους $10.000 ημερησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανησυχία επικρατεί στη διεθνή κοινότητα, αποτέλεσμα της έκρυθμης κατάστασης στη Μέση Ανατολή και των τεταμένων σχέσεων Ιράν-Ισραήλ. Με τις επιδράσεις να είναι πολυδιάστατες για…
Ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον σύγχρονα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το «Norwegian Viva», κατέπλευσε στις 17 Ιουνίου στο λιμάνι του Βόλου και έδεσε στις…
Η Ρωσία θα παραμείνει ο μεγαλύτερος προμηθευτής σιταριού στον κόσμο κατά την τρέχουσα και την επόμενη χρονιά, σύμφωνα στοιχεία του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν θα προτείνει μέτρα για τον περιορισμό της εξάρτησης της ΕΕ από την πυρηνική ενέργεια της Ρωσίας, δήλωσε στις 16 Ιουνίου…
Κοινοπραξία με επικεφαλής την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία του Άμπου Ντάμπι υπέβαλε προσφορά, ύψους $19 δισ., για την εξαγορά σημαντικότατου ενεργειακού ομίλου της Αυστραλίας. Η…
Από τις 15 Αυγούστου θα ξαναρχίσει να λειτουργεί σταδιακά, με τις απαιτούμενες εφεδρείες, το FSRU της Αλεξανδρούπολης, ενώ από την 1η Οκτωβρίου οι λειτουργικοί…
Στην κατασκευή containerships «ποντάρουν» εκ νέου οι ναυπηγικοί κολοσσοί της Νότιας Κορέας, με ειδικούς του κλάδου να χαρακτηρίζουν αυτή τη στροφή ως «επανανακάλυψη» του…
H έκθεση «ICS Maritime Barometer Report 2024-2025», που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το International Chamber of Shipping (ICS), αποκαλύπτει μια σταθερή μείωση της εμπιστοσύνης μεταξύ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ