
Υπό σημαντική πίεση παραμένει η ναυλαγορά των LNG carriers και το 2025, μετά από ένα έτος όπου οι ναύλοι πραγματικά κατέγραψαν «βουτιά».
Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της MB Shipbrokers για την εβδομάδα με πέρας την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου, οι ναύλοι των LNG carriers ‒αναλόγως της τεχνολογίας των μηχανών τους‒ κυμαίνονται από $6.000 έως $23.000 ημερησίως στη spot αγορά, από $12.000 έως $36.000 ημερησίως για συμβόλαια διάρκειας ενός έτους και από $39.000 έως $71.000 ημερησίως για συμβόλαια διάρκειας τριών ετών.
Οι ναύλοι των LNG carriers «εμμένουν» στη νωχελικότητα, έπειτα από ένα έτος απότομης αποδυνάμωσης και συνάμα μεταβλητότητας. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο του 2024, οι ναύλοι των DFDE και TFDE LNGCs ανέρχονταν σε περίπου $80.000/ημέρα στη spot αγορά. Μέχρι το πέρας του α΄ τριμήνου είχαν μειωθεί στα περίπου $30.000-35.000 ημερησίως, ενώ, έπειτα από μια άνοδο της τάξεως των $20.000 έως τα μέσα του γ΄ τριμήνου, σημειώθηκε εκ νέου πτώση, με τους ναύλους τον Δεκέμβριο να φτάνουν τους $10.000 ημερησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα τελευταία τρία χρόνια, οι προσθήκες νεότευκτων πλοίων στον στόλο των bulk carriers, αριθμητικά, αλλά και σε όρους dwt, δεν διαφέρουν σημαντικά. Πιο συγκεκριμένα,…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Παπούα Νέα Γουινέα εμβάθυναν τη συνεργασία τους, προωθώντας σημαντικά έργα στον τομέα των λιμενικών υποδομών και του συστήματος ύδρευσης,…
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα, λόγω των συνεχιζόμενων επιθέσεων των ανταρτών Χούθι κατά εμπορικών πλοίων, εξακολουθεί να αποτελεί ανοιχτή «πληγή» για το παγκόσμιο θαλάσσιο…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίστηκε η επέκταση της παραγωγής υδρογονανθράκων της Κίνας κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της…
Σε μια κίνηση που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα για τη ναυτεργασία στην Ινδία προχώρησε η Γενική Διεύθυνση Ναυτιλίας της χώρας. Συγκεκριμένα, η Γενική…
Παρά τη μεταβλητότητα της ναυλαγοράς, ο μεταφερόμενος όγκος φορτίων των bulk carriers κατέγραψε ξανά ρεκόρ το α΄ εξάμηνο του 2025. Βάσει ανάλυσης της URSA…
Οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να είναι απρόθυμες να παραλάβουν νέα αεροσκάφη λόγω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας σχετικά με τους δασμούς των ΗΠΑ και τον αντίκτυπό…
Η MSC συνεχίζει να επεκτείνει τον στόλο της με πλοία κινητήρα LNG. Σύμφωνα με ανάρτηση της Alphaliner στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρεία με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ