
Περιορισμένα slots και ελλιπές εργατικό δυναμικό αποτελούν δύο εκ των κυριότερων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Στο πλαίσιο αυτό, οι κολοσσοί της ναυπηγικής βιομηχανίας τόσο στην Ιαπωνία αλλά ειδικά στη Νότια Κορέα στρέφονται στην κατασκευή πλοίων σε άλλες χώρες.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα της συγκεκριμένης προσέγγισης αποτελούν η ιαπωνική Tsuneishi και το ναυπηγείο της στις Φιλιππίνες, αλλά και η νοτιοκορεατική HD Hyundai και το ναυπηγείο της στο Βιετνάμ. Ωστόσο, η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν είναι η μοναδική που έχουν στη διάθεσή τους τα ναυπηγεία. Ορισμένα επιλέγουν το εξ ολοκλήρου outsourcing της ναυπήγησης ενός πλοίου.
Η Samsung Heavy Industries πρόσφατα αποφάσισε το outsourcing της κατασκευής τεσσάρων Suezmaxes στο κινεζικό ναυπηγείο PaxOcean. Δηλαδή, η SHI θα αναλάβει τη σχεδίαση και την προμήθεια του βασικού εξοπλισμού του πλοίου, όμως η κατασκευή του θα λάβει χώρα στην Κίνα και θα πραγματοποιηθεί από το τοπικό εργατικό δυναμικό, υπό την επίβλεψη 20 εργαζομένων της SHI.
Η απόφαση αυτή αφενός επιτρέπει στην SHI να πάρει ανάσα από τις προκλήσεις που την ταλανίζουν και αφετέρου ρίχνει σημαντικά το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, λόγω του φθηνότερου εργατικού δυναμικού.
Πηγή: Business Korea
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Tο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας και βρίσκεται σε ετοιμότητα να συνδράμει, εφόσον απαιτηθεί,…
Η τουρκική κρατική πετρελαϊκή εταιρεία, TPAO, φέρεται να αγόρασε δύο πλωτά γεωτρύπανα από τη Νορβηγία για έρευνες φυσικού αερίου βαθέων υδάτων. Σύμφωνα με τουρκικό…
Μετά την πρώτη προσθαλάσσωση στην Πάτμο, η Hellenic Seaplanes ανοίγει τα φτερά της και για τη Σκύρο, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή συνδεσιμότητας στο Αιγαίο.…
Η Διεύθυνση Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής γνωστοποίησε, ότι με επιστολή του αρμόδιου γραφείου της Αμερικανικής Ακτοφυλακής, ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανανέωσης…
Δύο μέλη του πληρώματος του Eternity C σκοτώθηκαν μετά την επίθεση που δέχθηκε χθες το υπό λιβεριανή σημαία φορτηγό πλοίο με θαλάσσια drones και…
Διαχρονικά, η ναυτιλιακή βιομηχανία επηρεάζεται άμεσα από τις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις. Ωστόσο, η φύση της βιομηχανίας είναι τέτοια, που οι αναδιατάξεις των εμπορικών ροών…
Σε 3,45 εκατ. επιβάτες ανήλθε η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 2025, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6% σε σύγκριση…
Η Νότια Κορέα ζήτησε επίσημα από τις ΗΠΑ την εξαίρεσή της από την εφαρμογή των λιμενικών τελών που έχουν επιβάλει οι τελευταίες σε όλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ