
Περιορισμένα slots και ελλιπές εργατικό δυναμικό αποτελούν δύο εκ των κυριότερων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Στο πλαίσιο αυτό, οι κολοσσοί της ναυπηγικής βιομηχανίας τόσο στην Ιαπωνία αλλά ειδικά στη Νότια Κορέα στρέφονται στην κατασκευή πλοίων σε άλλες χώρες.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα της συγκεκριμένης προσέγγισης αποτελούν η ιαπωνική Tsuneishi και το ναυπηγείο της στις Φιλιππίνες, αλλά και η νοτιοκορεατική HD Hyundai και το ναυπηγείο της στο Βιετνάμ. Ωστόσο, η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν είναι η μοναδική που έχουν στη διάθεσή τους τα ναυπηγεία. Ορισμένα επιλέγουν το εξ ολοκλήρου outsourcing της ναυπήγησης ενός πλοίου.
Η Samsung Heavy Industries πρόσφατα αποφάσισε το outsourcing της κατασκευής τεσσάρων Suezmaxes στο κινεζικό ναυπηγείο PaxOcean. Δηλαδή, η SHI θα αναλάβει τη σχεδίαση και την προμήθεια του βασικού εξοπλισμού του πλοίου, όμως η κατασκευή του θα λάβει χώρα στην Κίνα και θα πραγματοποιηθεί από το τοπικό εργατικό δυναμικό, υπό την επίβλεψη 20 εργαζομένων της SHI.
Η απόφαση αυτή αφενός επιτρέπει στην SHI να πάρει ανάσα από τις προκλήσεις που την ταλανίζουν και αφετέρου ρίχνει σημαντικά το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, λόγω του φθηνότερου εργατικού δυναμικού.
Πηγή: Business Korea
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόσφατη ανακοίνωση της Hanwha Engine για την παραγωγή της πρώτης παγκοσμίως μηχανής διπλού καυσίμου X-DF με τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης (Variable Compression Ratio…
Ένα σημαντικό βήμα για την τεχνολογία αυτόνομων ρομπότ βαθέων υδάτων που ανοίγει τον δρόμο για αποστολές σε εξαιρετικά απαιτητικά περιβάλλοντα ανακοινώθηκε πρόσφατα από την…
Το τρέχον έτος, η αμερικανική παραγωγή καλαμποκιού έχει ανέλθει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα και διαμορφώθηκε σε 425 εκατ. τόνους. Ωστόσο, παρά την αύξηση κατά…
Η χρήση της αμμωνίας για την πρόωση των πλοίων έχει πλέον ξεπεράσει το στάδιο της θεωρίας και έχει σταδιακά αναδυθεί ως μια ενδεχόμενη ενναλακτική…
Σε 1,7% ανήλθε ο ρυθμός ανάπτυξης του 2ου τριμήνου, σε ετήσια βάση στη χώρα μας όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Αυξημένες…
Με γνώμονα την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων του, ο κολοσσός POSCO Group φαίνεται να εξετάζει την είσοδό του στο ναυτιλιακό επιχειρείν. Συγκεκριμένα, η POSCO εξετάζει…
Οι χώρες της ΕΕ εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας δεκαετούς καθυστέρησης στην καθιέρωση φόρων αναφορικά με τα καύσιμα των αερομεταφορών και της ναυτιλίας, αναφέρει δημοσίευμα…
Οι διελεύσεις πλοίων από τα Στενά του Μπαμπ ελ Μάντεμπ τον περασμένο μήνα έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδό τους από τον Ιανουάριο του 2024, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ