
Σε δημοπρασία βγάζει η κρατική Ukrainian Danube Shipping Company (UDP) το σύνολο του στόλου της, που απαρτίζεται από έξι πλοία, σε μια προσπάθεια να επικεντρωθεί στις ποτάμιες εμπορευματικές μεταφορές και στον εκσυγχρονισμό του αντίστοιχου στόλου, τον οποίο θεωρεί οικονομικά βιωσιμότερο.
Πρόκειται για τα πλοία «Vilkovo» και «Izmail», τα οποία είναι έτοιμα προς χρήση, και τα «Tatarbunar», «Viana do Castelo», «Kiliya» και «Reni», που παραμένουν ανενεργά εδώ και χρόνια.
Στη σχετική ανακοίνωση, η UDP αναφέρει ότι πέρυσι τα συγκεκριμένα πλοία εξυπηρετούσαν τον στόχο της ουκρανικής κυβέρνησης να διασφαλίσει την εξαγωγή γεωργικών προϊόντων από τα λιμάνια του Δούναβη. Μετά την άρση του αποκλεισμού των λιμένων της Οδησσού, οι ναύλοι πήραν την κατιούσα, με αποτέλεσμα η διαχείριση των πλοίων να καθίσταται μη κερδοφόρα. «Τα έσοδα από τη ναύλωση δεν θα καλύψουν τις μελλοντικές δαπάνες συντήρησης και επισκευής των πλοίων. Πρόκειται για ένα προφανώς ασύμφορο έργο για το κράτος», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η UDP συνεχίζει λέγοντας ότι η ιδιωτικοποίηση των πλοίων μέσω ενός διαφανούς και ανοικτού διαγωνισμού είναι προς το συμφέρον του κράτους και της εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με τον γαλλικό κολοσσό να σπάει πρόσφατα το φράγμα των 4 εκατ. TEUs…
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε και πάλι η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας τον Ιούνιο. Συγκεκριμένα, βάσει στοιχείων της Clarkson Research Services, κατά τη…
Ο πρώτος γύρος των έμμεσων διαπραγματεύσεων ανάμεσα σε αντιπροσωπείες της κυβέρνησης του Ισραήλ και του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος Χαμάς ολοκληρώθηκε χωρίς αποτέλεσμα. Υπενθυμίζεται ότι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ