
Το αστρονομικό ποσό των $18 δισ. έχουν επενδύσει από το 2021 οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε νεότευκτα υγραεριοφόρα, στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν τους στόλους τους.
Στην έκθεση της VesselsValue Greek Speculative S&P Investments, σημειώνεται ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επενδύσει $13,8 δισ. για 59 LNG carriers και $4 δισ. για 41 LPG carriers. Oι αντίστοιχες επενδύσεις των Ελλήνων διαμορφώνονται σε $12,2 δισ. για 167 δεξαμενόπλοια, σε $4,1 δισ. για 109 bulkers και $3,1 δισ. για 39 containerships.
Η έκθεση σημειώνει ότι, σε μια δεκαετία που καθορίστηκε από ασταθείς αγορές και σεισμικές αλλαγές στη βιομηχανία ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν λάβει τολμηρές επενδυτικές θέσεις, που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Οι πρωταγωνιστές
Η Capital Ship Management έχει δαπανήσει, σύμφωνα με την έκθεση, $4,7 δισ. σε 15 LNG carriers, δύο VLACs, οκτώ medium gas carriers (MGC) και τέσσερα πλοία μεταφοράς CO₂. Ακολουθεί η Maran Gas, η οποία έχει επενδύσει $3,3 δισ. για 15 LNG carriers, ενώ η Evalend Shipping έχει καταβάλει $3 δισ. για VLGCs, δύο MGCs, δύο VLACs και έξι LNG carriers. Σημαντικές επίσης είναι οι επενδύσεις των Dynagas και TMS Cardiff Gas στα υγραεριοφόρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ