
Tις έντονες ανησυχίες τους σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της RightShip να μειώσει το όριο ηλικίας των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που είναι επιλέξιμα για επιθεωρήσεις εξέφρασαν τα μέλη της INTERCARGO κατά τη διάρκεια της Εκτελεστικής Επιτροπής του Οργανισμού που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η απόφαση πάρθηκε χωρίς πρότερη διαβούλευση με τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές bulk carriers, οι οποίοι επηρεάζονται άμεσα από τέτοιου είδους αλλαγές.
«Αν και υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες για τη βελτίωση των προτύπων ασφάλειας και ποιότητας σε ολόκληρο τον κλάδο, πιστεύουμε ότι οι σημαντικές επιχειρησιακές αποφάσεις, όπως αυτή, θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη συμβολή όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς διασφαλίζει μια δίκαιη διαδικασία, δίνοντας στον κλάδο τον απαραίτητο χρόνο για να προσαρμοστεί -ιδιαίτερα υπό το πρίσμα των σημαντικών επιχειρησιακών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει σοβαρές ανησυχίες για τον αυξανόμενο φόρτο εργασίας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO καλεί τη RightShip να αναθεωρήσει το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της απόφασης, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη ότι το υπάρχον καθεστώς επιθεωρήσεων των bulk carriers εισήχθη μόλις δύο χρόνια πριν. Όπως σημειώνεται, μια καθυστέρηση στην εφαρμογή του νέου ηλικιακού ορίου θα δώσει τη δυνατότητα στους διαχειριστές και στους ναυτικούς να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που είναι απαραίτητα στον κλάδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Με νωχελικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η spot ναυλαγορά των LNG carriers, τα οποία βρίσκονται σε αναζήτηση πυξίδας. Ωστόσο, την εβδομάδα με πέρας την…
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ