
Tις έντονες ανησυχίες τους σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της RightShip να μειώσει το όριο ηλικίας των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που είναι επιλέξιμα για επιθεωρήσεις εξέφρασαν τα μέλη της INTERCARGO κατά τη διάρκεια της Εκτελεστικής Επιτροπής του Οργανισμού που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η απόφαση πάρθηκε χωρίς πρότερη διαβούλευση με τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές bulk carriers, οι οποίοι επηρεάζονται άμεσα από τέτοιου είδους αλλαγές.
«Αν και υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες για τη βελτίωση των προτύπων ασφάλειας και ποιότητας σε ολόκληρο τον κλάδο, πιστεύουμε ότι οι σημαντικές επιχειρησιακές αποφάσεις, όπως αυτή, θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη συμβολή όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς διασφαλίζει μια δίκαιη διαδικασία, δίνοντας στον κλάδο τον απαραίτητο χρόνο για να προσαρμοστεί -ιδιαίτερα υπό το πρίσμα των σημαντικών επιχειρησιακών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει σοβαρές ανησυχίες για τον αυξανόμενο φόρτο εργασίας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO καλεί τη RightShip να αναθεωρήσει το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της απόφασης, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη ότι το υπάρχον καθεστώς επιθεωρήσεων των bulk carriers εισήχθη μόλις δύο χρόνια πριν. Όπως σημειώνεται, μια καθυστέρηση στην εφαρμογή του νέου ηλικιακού ορίου θα δώσει τη δυνατότητα στους διαχειριστές και στους ναυτικούς να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που είναι απαραίτητα στον κλάδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Συνεχίζονται οι διχογνωμίες εντός της ναυτιλιακής κοινότητας ενόψει της υιοθέτησης του IMO Net Zero Framework τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, μια…
Το παγκόσμιο ενεργειακό τοπίο διαμορφώνεται σήμερα από μια μείξη γεωπολιτικών και οικονομικών παραγόντων, με την πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Inermodal να επιχειρεί να ρίξει…
Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων, με ορίζοντα την ενεργειακή μετάβαση, ανέδειξαν, τόσο o Πρόεδρος της Ένωσης Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων…
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ισχυρό πλήγμα υπέστη η αυστραλιανή εταιρεία φυσικού αερίου Santos, μετά το «ναυάγιο» της εξαγοράς της από κοινοπραξία με επικεφαλής τον κολοσσό ADNOC. Συγκεκριμένα, την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ