
Tις έντονες ανησυχίες τους σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της RightShip να μειώσει το όριο ηλικίας των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που είναι επιλέξιμα για επιθεωρήσεις εξέφρασαν τα μέλη της INTERCARGO κατά τη διάρκεια της Εκτελεστικής Επιτροπής του Οργανισμού που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η απόφαση πάρθηκε χωρίς πρότερη διαβούλευση με τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές bulk carriers, οι οποίοι επηρεάζονται άμεσα από τέτοιου είδους αλλαγές.
«Αν και υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες για τη βελτίωση των προτύπων ασφάλειας και ποιότητας σε ολόκληρο τον κλάδο, πιστεύουμε ότι οι σημαντικές επιχειρησιακές αποφάσεις, όπως αυτή, θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη συμβολή όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς διασφαλίζει μια δίκαιη διαδικασία, δίνοντας στον κλάδο τον απαραίτητο χρόνο για να προσαρμοστεί -ιδιαίτερα υπό το πρίσμα των σημαντικών επιχειρησιακών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει σοβαρές ανησυχίες για τον αυξανόμενο φόρτο εργασίας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO καλεί τη RightShip να αναθεωρήσει το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της απόφασης, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη ότι το υπάρχον καθεστώς επιθεωρήσεων των bulk carriers εισήχθη μόλις δύο χρόνια πριν. Όπως σημειώνεται, μια καθυστέρηση στην εφαρμογή του νέου ηλικιακού ορίου θα δώσει τη δυνατότητα στους διαχειριστές και στους ναυτικούς να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που είναι απαραίτητα στον κλάδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ