
Tις έντονες ανησυχίες τους σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της RightShip να μειώσει το όριο ηλικίας των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που είναι επιλέξιμα για επιθεωρήσεις εξέφρασαν τα μέλη της INTERCARGO κατά τη διάρκεια της Εκτελεστικής Επιτροπής του Οργανισμού που έλαβε χώρα στο Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η απόφαση πάρθηκε χωρίς πρότερη διαβούλευση με τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές bulk carriers, οι οποίοι επηρεάζονται άμεσα από τέτοιου είδους αλλαγές.
«Αν και υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες για τη βελτίωση των προτύπων ασφάλειας και ποιότητας σε ολόκληρο τον κλάδο, πιστεύουμε ότι οι σημαντικές επιχειρησιακές αποφάσεις, όπως αυτή, θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη συμβολή όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς διασφαλίζει μια δίκαιη διαδικασία, δίνοντας στον κλάδο τον απαραίτητο χρόνο για να προσαρμοστεί -ιδιαίτερα υπό το πρίσμα των σημαντικών επιχειρησιακών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει σοβαρές ανησυχίες για τον αυξανόμενο φόρτο εργασίας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO καλεί τη RightShip να αναθεωρήσει το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της απόφασης, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη ότι το υπάρχον καθεστώς επιθεωρήσεων των bulk carriers εισήχθη μόλις δύο χρόνια πριν. Όπως σημειώνεται, μια καθυστέρηση στην εφαρμογή του νέου ηλικιακού ορίου θα δώσει τη δυνατότητα στους διαχειριστές και στους ναυτικούς να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που είναι απαραίτητα στον κλάδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επενδύσεις ύψους $132 εκατ. για την ανάπτυξη των λιμανιών προβλέπει ο προϋπολογισμός της πολιτείας της Δυτικής Αυστραλίας για το 2025-2026. Οι επενδύσεις αυτές, οι…
Οι κανονιστικές απαιτήσεις στη ναυτιλία, η τεχνολογική ωριμότητα και το κόστος των περιβαλλοντικών κανονισμών βρέθηκαν στο επίκεντρο του ABS Hellenic National Committee Meeting. Το…
To ΝΑΤΟ θα αποφασίσει ομόφωνα οι χώρες να αυξήσουν τις αμυντικές τους δαπάνες στο 5% του ΑΕΠ τους, δήλωσε σήμερα σε δημοσιογράφους ο Γενικός…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς κρίκους στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS). Σε αυτό…
Η 25η Ιουνίου έχει καθιερωθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO), ως Ημέρα του Ναυτικού, αποτίνοντας φόρο τιμής στους ανθρώπους που με προσωπικές θυσίες…
Οι κινεζικές εισαγωγές σόγιας από τη Βραζιλία παρουσίασαν τον Μάιο σημαντική κάμψη της τάξης του 37,5%, την ίδια ώρα που και οι ροές από…
Ο αριθμός των εκατομμυριούχων στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 1.000 ανθρώπους το 2024, δείχνουν δεδομένα της UBS. Οι ΗΠΑ σημείωσαν την ταχύτερη…
H Qatar Airways έλαβε την απόφαση να ακυρώσει την παραγγελία της για 25 Boeing τύπου 737 MAX 10, γεγονός που επιβεβαίωσε και ο Διευθύνων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ