
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ ανακοίνωσε την έλευση του νεότευκτου CEMCREATOR, ενός σύγχρονου πλοίου μεταφοράς τσιμέντου, με χαμηλές εκπομπές ρύπων και τη δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων.
Ειδικότερα, πρόκειται για ένα τεχνολογικά προηγμένο πλοίο, χωρητικότητας 5.700 τόνων, εξοπλισμένο με καινοτόμες τεχνολογίες που επιτρέπουν χαμηλότερη κατανάλωση κατά 15-20% σε σχέση με τα υπόλοιπα πλοία της κατηγορίας του.
Επιπλέον, το CEMCREATOR διαθέτει κινητήρες που μπορούν να τροφοδοτηθούν με μεθανόλη, ένα εναλλακτικό καύσιμο που αναμένεται να οδηγήσει την ναυτιλία σε ένα πιο βιώσιμο και «καθαρό» μέλλον.
Ακόμα, μία πράσινη καινοτομία του CEMCREATOR αποτελεί η βάση που διαθέτει για την τοποθέτηση «πανιού» με περαιτέρω μείωση καυσίμου περίπου 8%.
Σημειώνεται, ότι το πλοίο διαθέτει σύγχρονο, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα καθαρισμού των αμπαριών.

Ο Exports & Supply Chain Director του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, Κώστας Λιάσκας, δήλωσε σχετικά: «Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ έχουμε ως προτεραιότητά μας το να φροντίζουμε η κάθε μεταφορά υλικών μας διά θαλάσσης να πραγματοποιείται με τα πιο ασφαλή, σύγχρονα και πράσινα μέσα. Στο πλαίσιο αυτό, φέρνουμε το CEMCREATOR, ένα πνευματικό πλοίο μεταφοράς τσιμέντου, απολύτως εξειδικευμένο και προηγμένο, το οποίο χρησιμοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες που προάγουν τη βιωσιμότητα, εξασφαλίζοντας την καθαρότητα του περιβάλλοντος στα λιμάνια (κατά τη φορτοεκφόρτωση) και στη διάρκεια της πλεύσης, με τις λύσεις που διαθέτει. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην πράσινη στρατηγική του Ομίλου μας για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τη διαρκή βελτίωση των επιδόσεών του σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης. Στο ίδιο πλαίσιο, υπενθυμίζουμε ότι προχωρήσαμε πρόσφατα και στην απόκτηση και αξιοποίηση των πρώτων -στη χώρα μας- 100% ηλεκτρικών οχημάτων μεταφοράς σκυροδέματος».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών



Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ