
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ ανακοίνωσε την έλευση του νεότευκτου CEMCREATOR, ενός σύγχρονου πλοίου μεταφοράς τσιμέντου, με χαμηλές εκπομπές ρύπων και τη δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων.
Ειδικότερα, πρόκειται για ένα τεχνολογικά προηγμένο πλοίο, χωρητικότητας 5.700 τόνων, εξοπλισμένο με καινοτόμες τεχνολογίες που επιτρέπουν χαμηλότερη κατανάλωση κατά 15-20% σε σχέση με τα υπόλοιπα πλοία της κατηγορίας του.
Επιπλέον, το CEMCREATOR διαθέτει κινητήρες που μπορούν να τροφοδοτηθούν με μεθανόλη, ένα εναλλακτικό καύσιμο που αναμένεται να οδηγήσει την ναυτιλία σε ένα πιο βιώσιμο και «καθαρό» μέλλον.
Ακόμα, μία πράσινη καινοτομία του CEMCREATOR αποτελεί η βάση που διαθέτει για την τοποθέτηση «πανιού» με περαιτέρω μείωση καυσίμου περίπου 8%.
Σημειώνεται, ότι το πλοίο διαθέτει σύγχρονο, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα καθαρισμού των αμπαριών.
Ο Exports & Supply Chain Director του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, Κώστας Λιάσκας, δήλωσε σχετικά: «Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ έχουμε ως προτεραιότητά μας το να φροντίζουμε η κάθε μεταφορά υλικών μας διά θαλάσσης να πραγματοποιείται με τα πιο ασφαλή, σύγχρονα και πράσινα μέσα. Στο πλαίσιο αυτό, φέρνουμε το CEMCREATOR, ένα πνευματικό πλοίο μεταφοράς τσιμέντου, απολύτως εξειδικευμένο και προηγμένο, το οποίο χρησιμοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες που προάγουν τη βιωσιμότητα, εξασφαλίζοντας την καθαρότητα του περιβάλλοντος στα λιμάνια (κατά τη φορτοεκφόρτωση) και στη διάρκεια της πλεύσης, με τις λύσεις που διαθέτει. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην πράσινη στρατηγική του Ομίλου μας για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τη διαρκή βελτίωση των επιδόσεών του σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης. Στο ίδιο πλαίσιο, υπενθυμίζουμε ότι προχωρήσαμε πρόσφατα και στην απόκτηση και αξιοποίηση των πρώτων -στη χώρα μας- 100% ηλεκτρικών οχημάτων μεταφοράς σκυροδέματος».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αισιόδοξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας στην Ευρωζώνη και με αναφορά στο «τραύμα» που είχε προκαλέσει στην αξιοπιστία των στατιστικών στοιχείων η Ελλάδα…
Ο όμιλος Grimaldi βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των διεθνών προσπαθειών αποανθρακοποίησης της ναυτιλίας, με συστηματικές επενδύσεις σε πλοία εναλλακτικών καυσίμων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα,…
«Καταρχάς, θα ήθελα να σας καλωσορίσω στην Αθήνα. Η παρουσία σας σήμερα εδώ συμπίπτει με την επέτειο της 11ης Σεπτεμβρίου. Είναι, ασφαλώς, μια ημέρα…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, οι Έλληνες πλοιοκτήτες επιβεβαιώνουν για ένα ακόμα έτος τον πρωταγωνιστικό τους ρόλο στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Το…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει την «πράσινη» μετάβασή της, με «αιχμή του δόρατος» τα εναλλακτικά καύσιμα, τα scrubbers φαίνεται να χάνουν την αίγλη τους…
Σε νέα εποχή εισέρχεται ο τερματικός σιδηρομεταλλεύματος Buchanan στη Λιβερία μετά την πρώτη φόρτωση Capesize και συγκεκριμένα του «Navios Gem», σύμφωνα με δεδομένα της…
Στην υπογραφή της σύμβασης για το έργο της νέας καλωδιακής διασύνδεσης υψηλής τάσης μεταξύ Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας προχωρά ο ΑΔΜΗΕ, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση.…
Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsui OSK Lines (MOL) «ρίχνει δίχτυα» στη ναυπηγική βιομηχανία της Ινδίας, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε μια ταχέως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ