
Συμφωνία-ορόσημο, τόσο για τα ιταλικά ναυπηγεία όσο και για την αγορά της κρουαζιέρας, υπέγραψαν την Τετάρτη 24 Ιουλίου o ιταλικός ναυπηγικός όμιλος Fincantieri και η Carnival Corporation για τον σχεδιασμό και τη ναυπήγηση τριών νέων κρουαζιερόπλοιων.
Ειδικότερα, η παραγγελία από πλευράς της Carnival Cruise Line αφορά τη ναυπήγηση τριών mega-κρουαζιερόπλοιων, ολικής χωρητικότητας 230.000 gt το καθένα, τα οποία θα αξιοποιούν LNG για την πρόωσή τους. Επίσης, θα διαθέτουν περισσότερες από 3.000 καμπίνες επισκεπτών, ικανές να φιλοξενήσουν σχεδόν 8.000 επιβάτες το καθένα. Η παράδοσή τους αναμένεται τα έτη 2029, 2031 και 2033.
Επιπρόσθετα, τα νέα πλοία θα διαθέτουν προηγμένες τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης, διαχείρισης αποβλήτων και μείωσης των εκπομπών, για περαιτέρω περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της αμερικανικής εταιρείας.
Τα συγκεκριμένα κρουαζιερόπλοια προστίθενται στα δεκαπέντε που έχει ήδη παραδώσει ο ναυπηγικός όμιλος Fincantieri στην Carnival Cruise Line και θα αποτελέσουν τα μεγαλύτερα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ από τα εν λόγω ναυπηγεία, καθώς και τα μεγαλύτερα για το σύνολο της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ιταλίας.
Η σημαντική αυτή συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα εντός του 2024, μετά την οριστικοποίηση της χρηματοδότησης και άλλων τυπικών όρων και προϋποθέσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ