
Η πρωτοβουλία «Belt and Road Initiative» (BRI) αποτελεί ένα από τα μεγαλεπήβολα σχέδια της Κίνας, όσον αφορά την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, μέσα από ένα ευρύ εμπορικό δίκτυο οδικών και σιδηροδρομικών υποδομών.
Με στόχο να αναβιώσει τον ιστορικό Δρόμο του Μεταξιού, η Κίνα έχει ήδη ανακοινώσει από τον περασμένο Οκτώβριο ότι δύο κινεζικές τράπεζες θα συγκεντρώσουν 350 δισ. γουάν η καθεμία, για τη χρηματοδότηση του εν λόγω εγχειρήματος.
Έτσι, σύμφωνα με το Xinhua, η Τράπεζα Εξαγωγών-Εισαγωγών της Κίνας (China EximBank) ανακοίνωσε ότι έχει δρομολογήσει την έκδοση ομολόγων, για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας BRI, τόσο στις διατραπεζικές όσο και στις εξωχρηματιστηριακές αγορές.
Ως τράπεζα που υποστηρίζει ενεργά το εξωτερικό εμπόριο, τις επενδύσεις και τη διεθνή οικονομική συνεργασία της Κίνας με άλλες χώρες, η China EximBank έχει μέχρι στιγμής εκδώσει 39 δισ. γουάν (περίπου 5,47 δισ. δολάρια ΗΠΑ) σε ομόλογα για τη χρηματοδότηση της πρωτοβουλίας BRI.
Τέλος, στην ανακοίνωσή της, η China EximBank επισημαίνει ότι αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ομόλογα ωρίμανσης τριών ετών θα αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγματεύσεων εκτός της διατραπεζικής αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ