Πρόταση των ICS και IBIA για τα ναυτιλιακά καύσιμα

Πρόταση των ICS και IBIA για τα ναυτιλιακά καύσιμα

100
Πρόταση των ICS και IBIA για τα ναυτιλιακά καύσιμα

Κοινή πρόταση για ένα Global GHG Fuel Standard υπέβαλαν στον ΙΜΟ το ICS και η International Bunker Industry Association (IBIA), η οποία εκπροσωπεί την παγκόσμια βιομηχανία ναυτιλιακών καυσίμων.

Στόχος είναι η προοδευτική μείωση της έντασης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου των ναυτιλιακών καυσίμων και η δημιουργία μιας αγοράς για την παραγωγή καυσίμων με μηδενικές ή σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, ώστε να διασφαλιστεί η επίτευξη των στόχων απανθρακοποίησης έως το 2050.

Στο πλαίσιο της πρότασης, ICS και IBIA παρουσίασαν σχέδια τροποποίησης του παραρτήματος VI της σύμβασης MARPOL όσον αφορά τη μέγιστη επιτρεπόμενη ένταση αερίων του θερμοκηπίου των ναυτιλιακών καυσίμων το 2030, η οποία θα ακολουθηθεί από μια αυστηροποίηση αυτού του προτύπου το 2040.

H πρόταση των ICS και IBIA προβλέπει έναν εξορθολογισμένο εθελοντικό «μηχανισμό συμμόρφωσης για τη συγκέντρωση ενέργειας», προκειμένου να μειωθούν οι όποιες πιθανότητες οι παραγωγοί καυσίμων να μην μπορούν να ανταποκριθούν στην προμήθεια επαρκών ποσοτήτων καυσίμων. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτραπεί στα πλοία να συνεχίσουν το εμπόριο σε περίπτωση που οι παραγωγοί ενέργειας δεν διαθέτουν επαρκείς ποσότητες καυσίμων με την απαιτούμενη ένταση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, χωρίς όμως να αυξηθούν οι συνολικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου του κλάδου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.