Ναυτιλιακές επενδύσεις: Οι πρόσφατες κινήσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών

Ναυτιλιακές επενδύσεις: Οι πρόσφατες κινήσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών

666
Ναυτιλιακές επενδύσεις: Οι πρόσφατες κινήσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών

Σημαντική παραμένει η επενδυτική παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών, τόσο σε επίπεδο τοποθέτησης παραγγελιών όσο και όσον αφορά τις αγοραπωλησίες πλοίων που λαμβάνουν χώρα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι συνδεδεμένοι με την παραγγελία/απόκτηση πέντε πλοίων.

Ειδικότερα, η Diana Shipping, με επικεφαλής την κ. Σεμίραμις Παληού, προχώρησε στην παραγγελία δύο bulk carriers (https://www.naftikachronika.gr/2023/09/28/bulk-carriers-methanolis-ston-stolo-tis-diana-shipping/), χωρητικότητας 81.200 dwt έκαστο. Τα συγκεκριμένα πλοία θα ναυπηγηθούν στις υποδομές των ναυπηγείων Tsuneishi στην Κίνα, θα έχουν κόστος $46 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2027 και του 2028.

Παράλληλα, υψηλότερη ήταν η συμμετοχή των Ελλήνων πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά. Η Neda Maritime προχώρησε στην απόκτηση του Capesize «Contamines», χωρητικότητας 180.922 dwt και ναυπηγημένου το 2016 στην Κίνα. Το κόστος απόκτησης του πλοίου ανέρχεται σε $41 εκατ.

Επιπλέον, εταιρεία ελληνικών συμφερόντων προχώρησε στην αγορά του Capesize «Suigo», χωρητικότητας 174.802 dwt, ναυπηγημένου το 2011 στην Ιαπωνία. Το κόστος του πλοίου είναι ίσο με περίπου $23,8 εκατ.

Τέλος, η Minoa Marine προέβη στην απόκτηση του Kamsarmax «Magic Argo», χωρητικότητας 82.338 dwt και ναυπηγημένου το 2009 στην Κίνα, έναντι $15,75 εκατ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.