
Το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι αναγκάστηκε να ακυρώσει πάνω από 160 πτήσεις ως την περασμένη Κυριακή (24 Σεπτεμβρίου) λόγω ασυνήθιστης έλλειψης ελεγκτών.
Ο αριθμός των πτήσεων θα περιοριστεί «στις 800 ημερησίως» (αναχωρήσεις και αφίξεις) και αυτό θα διαρκέσει «ως το Σάββατο 1η Οκτωβρίου», αναφέρει το αεροδρόμιο σε ανακοίνωσή του, στην οποία διευκρινίζει ότι η απόφαση ελήφθη σε συμφωνία με την NATS, την βρετανική αρχή ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.
Το ημερήσιο αυτό πλαφόν «θα επιτρέψει να αποφευχθούν ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και καθυστερήσεις κατά το διάστημα που η NATS θα ρυθμίζει τα προβλήματα που συνδέονται με αναρρωτικές (άδειες) και περιορισμό του προσωπικού», επισημαίνεται επίσης στην ανακοίνωση του αεροδρομίου.
Το 30% των ελεγκτών δεν είναι διαθέσιμο αυτήν τη στιγμή «για διάφορους ιατρικούς λόγους, μεταξύ των οποίων η COVID-19», διευκρινίζεται.
«Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά το μέτρο που λαμβάνουμε σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να πετούν βάσει ενός αξιόπιστου προγράμματος πτήσεων», εξήγησε ο Στιούαρτ Γουίνγκεϊτ, διευθυντής του London Gatwick, που είναι το δεύτερο πιο σημαντικό αεροδρόμιο του Λονδίνου μετά το Χίθροου.
Οι δυσκολίες αυτές που αντιμετωπίζει η βρετανική αρχή ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έρχονται μετά την γιγάντια βλάβη στα τέλη Αυγούστου που είχε ως αποτέλεσμα την ακύρωση σχεδόν 2.000 πτήσεων σε διάστημα δύο ημερών και πολλές καθυστερήσεις.
Η βρετανική αρχή πολιτικής αεροπορίας CAA είχε ανακοινώσει τη διεξαγωγή ανεξάρτητης έρευνας για «τα ευρύτερα προβλήματα γύρω από τη βλάβη του συστήματος και για τον τρόπο με τον οποίο η NATS ανταποκρίθηκε στο περιστατικό».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ