Bulk carriers: Οι Έλληνες πλοιοκτήτες «απλώνουν» τα δίχτυα τους

Bulk carriers: Οι Έλληνες πλοιοκτήτες «απλώνουν» τα δίχτυα τους

259
Bulk carriers: Οι Έλληνες πλοιοκτήτες «απλώνουν» τα δίχτυα τους

Περιορισμένη ήταν η δραστηριότητα που σημειώθηκε στις αγοραπωλησίες δεξαμενόπλοιων την περασμένη εβδομάδα, με τους πλοιοκτήτες να στρέφονται περισσότερα στα bulk carriers, σύμφωνα με εκθέσεις ναυλομεσιτικών εταιρειών. H τάση αυτή ήταν εμφανής και στις αγοραπωλησίες των Ελλήνων πλοιοκτητών, καθώς κανένα δεξαμενόπλοιο δεν πέρασε σε ελληνικά χέρια την περασμένη εβδομάδα.

Ειδικότερα, δεδομένα της Xclusiv καταδεικνύουν ότι στον ελληνόκτητο στόλο εισήλθε το Capesize «West Trader», χωρητικότητας 175.879 dwt, ναυπηγημένο το 2009 στην Κίνα.

Ακόμη, σε ελληνικά χέρια πέρασε το Kamsarmax «Indigo Kite», χωρητικότητας 83.454 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία το 2012. Ακόμα, στον ελληνόκτητο στόλο εισήλθε και το Panamax «AP Libertas», το οποίο διαθέτει χωρητικότητα 75.213 dwt και κατασκευάστηκε στην Κίνα το 2008, βάσει της ναυλομεσιτικής Allied.

Όσον αφορά τα bulk carriers μικρότερου μεγέθους, στον ελληνόκτητο στόλο εισέρχονται τα Handysizes «Takeshio» και «Global Effort», τα οποία διαθέτουν χωρητικότητα 38.494 dwt και 37.072 dwt αντίστοιχα. Και τα δύο έχουν ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία, το πρώτο το 2012 και το δεύτερο το 2014. Εκτός αυτού, η Xclusiv σημειώνει ότι το ναυπηγημένο στην Κίνα «IVS Merlion», χωρητικότητας 32.071 dwt, πέρασε και αυτό σε ελληνικά χέρια.

Τέλος, δεδομένα της Allied καταδεικνύουν ότι η Naftomar προέβη στην αγορά του VLGC «Saltram», το οποίο διαθέτει μεταφορική ικανότητα 82.441 κ.μ. και ναυπηγήθηκε το 2015 στη Νότια Κορέα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.