Τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου στο επίκεντρο της αγοράς διαλύσεων

Τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου στο επίκεντρο της αγοράς διαλύσεων

284
Τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου στο επίκεντρο της αγοράς διαλύσεων

Από την αρχή του έτους έως και τον Αύγουστο πουλήθηκαν προς διάλυση 172 bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers. Η πλειοψηφία αυτών, βάσει πρόσφατης μηνιαίας έκθεσης της VesselsValue, είναι bulk carriers και containerships, γεγονός που αντανακλά τη νωχελικότητα που επικρατεί στις αντίστοιχες ναυλαγορές εντός του έτους.

Ειδικότερα, εντός του 2023 έχουν πωληθεί προς διάλυση 67 bulk carriers και 65 containerships. Τα εν λόγω επίπεδα είναι ιδιαίτερα αυξημένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, γεγονός που αντανακλά και τις σημαντικές αλλαγές που έχουν σημειωθεί στους ναύλους των εν λόγω πλοίων. Ενδεικτικά, πέρυσι είχαν πωληθεί την αντίστοιχη περίοδο 18 bulk carriers προς διάλυση, ενώ δεν είχε πωληθεί ούτε ένα containership.

Από την άλλη, η εικόνα είναι ακριβώς αντίστροφη στα δεξαμενόπλοια. Πέρυσι έως και τον Αύγουστο είχαν πωληθεί προς διάλυση 115 δεξαμενόπλοια, βάσει της VesselsValue, ενώ φέτος μόλις είκοσι τέσσερα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.