
H ναυτιλία αποτελεί μια παγκοσμιοποιημένη βιομηχανία και ως εκ τούτου μόνο ο ΙΜΟ, ως παγκόσμιος νομοθέτης, μπορεί να παράσχει ισότιμους όρους ανταγωνισμού που απαιτούνται γι’ αυτόν τον ποικιλόμορφο κλάδο και όλα τα έθνη που εξυπηρετεί, σημειώνει με ανακοίνωσή της η INTERCARGO.
Ωστόσο, στην ανακοίνωση της INTERCARGO τονίζεται ότι, ακόμη και ο ΙΜΟ, όντας οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών, πρέπει να είναι προσεκτικός ώστε να μη δημιουργεί νομοθεσίες που θέτουν τη ναυτιλία σε απομόνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος κ. Δημήτρης Φαφαλιός υπογραμμίζει τον ρόλο των πλοιοκτητών, διαχειριστών, παραγωγών καυσίμων, ναυλωτών, ιδιοκτητών φορτίων, λιμένων και φορτωτών για τις σύγχρονες προκλήσεις του dry bulk shipping. «Η ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου, η οποία είναι ήδη ένας από τους πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μεταφοράς χύδην φορτίων, επιθυμεί την απανθρακοποίησή της. Ωστόσο, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό μόνοι μας», σχολιάζει ο κ. Φαφαλιός.
Η απανθρακοποίηση ήταν στο επίκεντρο των συζητήσεων κατά τη διάρκεια των εξαμηνιαίων συναντήσεων της INTERCARGO που πραγματοποιήθηκαν στο Ντουμπάι στις 25-26 Μαΐου 2023. Τα μέλη συζήτησαν μια σειρά από βασικά ζητήματα του κλάδου, όπως είναι η μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, η ανάλυση του κύκλου ζωής των καυσίμων, η εφαρμογή των νέων διεθνών και περιφερειακών κανονισμών, καθώς και η ανταλλαγή εμπειριών και πληροφοριών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι παγκόσμιες οικονομίες σπεύδουν να ανανεώσουν τα αποθέματα φυσικού αερίου τους, οι ΗΠΑ αναδεικνύονται κορυφαίος προμηθευτής διεθνώς. Οι εξαγωγές του υδρογονάνθρακα από τις…
Δυο υποψήφιοι της δεξιάς θα αναμετρηθούν στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στη Βολιβία, τη 19η Οκτωβρίου, αφού αναδείχθηκαν κυρίαρχοι στον πρώτο, ο οποίος…
Διασώστες προσπαθούν να βρουν περισσότερους από 40 ανθρώπους, η τύχη των οποίων αγνοείται έπειτα από ναυάγιο πλοίου που σημειώθηκε σε ποταμό της βορειοδυτικής Νιγηρίας,…
Η Βραζιλία προσελκύει το ενδιαφέρον εταιρειών του κλάδου της ναυπηγικής, και πιο συγκεκριμένα της εταιρείας Hanwha Ocean, με έδρα τη Νότια Κορέα. Κατόπιν συζητήσεων…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να αποδεχτεί ότι η γεωπολιτική αστάθεια είναι η νόρμα στην οποία επιχειρεί πλέον. Το παραπάνω σημειώνει ο Thomas Nordberg, Managing…
Μια στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στη Seaspan Energy και την Anew Climate ανοίγει τον δρόμο για την εμπορική διάθεση ανανεώσιμου υγροποιημένου φυσικού αερίου (R-LNG) σε…
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Κίνας, COSCO, έχει εδραιώσει τη θέση του ως βασικότερος «παίκτης» στις γραμμές μεταξύ της Ινδικής Υποηπείρου, της Μέσης Ανατολής και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ