
Στην Ασία στρέφονται εκ νέου τα βλέμματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας, με τις εταιρείες Jiangnan Shipbuilding και Eastern Pacific Shipping να έρχονται σε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων Very Large Ammonia Carriers (VLAC), καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.
Όπως σημειώνει η Jiangnan Shipbuilding, θυγατρική του κινεζικού κολοσσού της ναυπηγικής βιομηχανίας CSSC, η συγκεκριμένη χωρητικότητα τα καθιστά τα μεγαλύτερα VLAC στον πλανήτη. Εκτός αυτού, τα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και άλλα υγροποιημένα αέρια όπως προπάνιο και βουτάνιο.
Βάσει της σχεδίασης του πλοίου, το μήκος του θα είναι ίσο με 230 μέτρα, το πλάτος του με 36,6 μέτρα και το βύθισμά του με 13 μέτρα. Επιπλέον, εστίαση έχει δοθεί στις δεξαμενές του πλοίου, δεδομένου ότι η αμμωνία έχει μεγαλύτερη πυκνότητα από λοιπά υγροποιημένα αέρια.
Παράλληλα, για την πρόωσή τους, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LPG. Όμως, το ναυπηγείο βρίσκεται σε συνεργασία με κατασκευαστές μηχανών, με στόχο τη δημιουργία μιας μηχανής η οποία ως κύριο καύσιμο θα καταναλώνει αμμωνία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ