
Στην Ασία στρέφονται εκ νέου τα βλέμματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας, με τις εταιρείες Jiangnan Shipbuilding και Eastern Pacific Shipping να έρχονται σε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων Very Large Ammonia Carriers (VLAC), καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.
Όπως σημειώνει η Jiangnan Shipbuilding, θυγατρική του κινεζικού κολοσσού της ναυπηγικής βιομηχανίας CSSC, η συγκεκριμένη χωρητικότητα τα καθιστά τα μεγαλύτερα VLAC στον πλανήτη. Εκτός αυτού, τα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και άλλα υγροποιημένα αέρια όπως προπάνιο και βουτάνιο.
Βάσει της σχεδίασης του πλοίου, το μήκος του θα είναι ίσο με 230 μέτρα, το πλάτος του με 36,6 μέτρα και το βύθισμά του με 13 μέτρα. Επιπλέον, εστίαση έχει δοθεί στις δεξαμενές του πλοίου, δεδομένου ότι η αμμωνία έχει μεγαλύτερη πυκνότητα από λοιπά υγροποιημένα αέρια.
Παράλληλα, για την πρόωσή τους, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LPG. Όμως, το ναυπηγείο βρίσκεται σε συνεργασία με κατασκευαστές μηχανών, με στόχο τη δημιουργία μιας μηχανής η οποία ως κύριο καύσιμο θα καταναλώνει αμμωνία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ