Γιατί οι ναυτιλιακές εταιρείες της Νότιας Κορέας ψάχνουν νέους αγοραστές

    97
    Γιατί οι ναυτιλιακές εταιρείες της Νότιας Κορέας ψάχνουν νέους αγοραστές

    Μπαράζ νέων συναλλαγών για τις ναυτιλιακές εταιρείες της Νότιας Κορέας λαμβάνει χώρα το τελευταίο χρονικό διάστημα.

    Τελευταίο παράδειγμα, η πώληση του τμήματος της SK Shipping που δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια από πλευράς της Hahn & Co. H επενδυτική εταιρεία απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της SK Shipping από το SK Group το 2018 και, σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, η εν λόγω πώληση θα της αποφέρει έσοδα $1,5 δισ.

    Την ίδια ώρα, η H-Line Shipping, η οποία επίσης ανήκει στην Hahn & Co., αναζητά από τις αρχές του έτους νέο αγοραστή. Κύκλοι της αγοράς σημειώνουν στους Korea Times ότι, καθώς μικρότερες εταιρείες δύσκολα μπορούν να ανταποκριθούν στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις, είναι το κατάλληλο timing για συγχωνεύσεις και εξαγορές.

    Ακόμη, το μέλλον και της Polaris Shipping μοιάζει αβέβαιο και, σε περίπτωση που βρει νέο αγοραστή, αυτό θα σημάνει ότι οι NH Private Equity και Aeneas Private Equity, που αποτελούν τον δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας, θα εξέλθουν από τη μετοχική σύνθεση της Polaris. Δέλεαρ για την αγορά της Polaris αποτελούν οι συμφωνίες ναύλωσης μακροπρόθεσμου ορίζοντα με ναυλωτές όπως η Vale, η POSCO κ.ά. Λίγες ημέρες πριν, έγινε γνωστό ότι ξεκίνησε η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της HMM.

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.