
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων προέβη πρόσφατα η, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και με επικεφαλής τον Δρα Ιωάννη Κούστα, Danaos Corporation. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη $176,9 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους, αυξημένα κατά 61,6% σε ετήσια βάση. Έτσι, τα προσαρμοσμένη κέρδη του α’ εννιαμήνου διαμορφώθηκαν στα $569,3 εκατ., αυξημένα κατά 140,8% σε ετήσια βάση.
Ο Δρ. Ιωάννης Κούστας, μεταξύ άλλων, δήλωσε τα εξής: «Το συγκεκριμένο τρίμηνο σημειώθηκε επιστροφή των ναύλων από τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα σε κανονικά, όμως ακόμη παραμένουν υψηλότερα σε σύγκριση με το 2019. Η αγορά των τακτικών γραμμών διανύει μια περίοδο αποσυμφόρησης των εφοδιαστικών αλυσίδων και σημαντικής πτώσης της ζήτησης, λόγω πληθώρας παραγόντων. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ο πληθωρισμός, η επιβράδυνση των οικονομιών, η αβεβαιότητα που επήλθε λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση. Την ίδια ώρα, η διάρκεια των συμβολαίων χρονοναύλωσης έχει περιοριστεί στους έξι μήνες, καθώς οι ναυλωτές αναμένουν την επίδραση της επιβολής του CII από το ερχόμενο έτος στην αγορά».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως αναφέρει ο Δρ. Κούστας, η Danaos ολοκλήρωσε το γ’ τρίμηνο με πολυετές backlog προσυμφωνημένων εσόδων, που αγγίζει τα $2,3 δισ. Επιπλέον, οι κινήσεις της εταιρείας με επίκεντρο τις χρηματοοικονομικές της υποχρεώσεις θα οδηγήσουν σε σημαντικό περιορισμό ή και εκμηδενισμό του χρέους της εταιρείας με ορίζοντα το 2027, γεγονός που προσφέρει ευελιξία στρατηγικών κινήσεων για την εταιρεία στον χρηματοοικονομικό τομέα.
Συνεπώς, ο Δρ. Κούστας ολοκλήρωσε τη δήλωσή του υπογραμμίζοντας ότι «κοιτάμε το μέλλον με μεγάλη αισιοδοξία και αξιολογούμε τα βήματα που θα οδηγήσουν στην παραμονή μας στην εμπροσθοφυλακή της βιομηχανίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ