
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων προέβη πρόσφατα η, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και με επικεφαλής τον Δρα Ιωάννη Κούστα, Danaos Corporation. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη $176,9 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους, αυξημένα κατά 61,6% σε ετήσια βάση. Έτσι, τα προσαρμοσμένη κέρδη του α’ εννιαμήνου διαμορφώθηκαν στα $569,3 εκατ., αυξημένα κατά 140,8% σε ετήσια βάση.
Ο Δρ. Ιωάννης Κούστας, μεταξύ άλλων, δήλωσε τα εξής: «Το συγκεκριμένο τρίμηνο σημειώθηκε επιστροφή των ναύλων από τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα σε κανονικά, όμως ακόμη παραμένουν υψηλότερα σε σύγκριση με το 2019. Η αγορά των τακτικών γραμμών διανύει μια περίοδο αποσυμφόρησης των εφοδιαστικών αλυσίδων και σημαντικής πτώσης της ζήτησης, λόγω πληθώρας παραγόντων. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ο πληθωρισμός, η επιβράδυνση των οικονομιών, η αβεβαιότητα που επήλθε λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση. Την ίδια ώρα, η διάρκεια των συμβολαίων χρονοναύλωσης έχει περιοριστεί στους έξι μήνες, καθώς οι ναυλωτές αναμένουν την επίδραση της επιβολής του CII από το ερχόμενο έτος στην αγορά».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως αναφέρει ο Δρ. Κούστας, η Danaos ολοκλήρωσε το γ’ τρίμηνο με πολυετές backlog προσυμφωνημένων εσόδων, που αγγίζει τα $2,3 δισ. Επιπλέον, οι κινήσεις της εταιρείας με επίκεντρο τις χρηματοοικονομικές της υποχρεώσεις θα οδηγήσουν σε σημαντικό περιορισμό ή και εκμηδενισμό του χρέους της εταιρείας με ορίζοντα το 2027, γεγονός που προσφέρει ευελιξία στρατηγικών κινήσεων για την εταιρεία στον χρηματοοικονομικό τομέα.
Συνεπώς, ο Δρ. Κούστας ολοκλήρωσε τη δήλωσή του υπογραμμίζοντας ότι «κοιτάμε το μέλλον με μεγάλη αισιοδοξία και αξιολογούμε τα βήματα που θα οδηγήσουν στην παραμονή μας στην εμπροσθοφυλακή της βιομηχανίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ