
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το γ’ τρίμηνο του 2022 προέβη η Capital Product Partners L.P. την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $58,7 εκατ., αυξημένα κατά 393% σε ετήσια βάση. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των κερδών διαδραμάτισε η πώληση δύο πλοίων της Capital Product Partners, των M/V Archimidis και M/V Agamemnon, έναντι αθροιστικά $47,3 εκατ.
Ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της εταιρείας δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την χρηματοοικονομική επίδοση της εταιρείας, απότοκο των στρατηγικών αποφάσεων-κλειδιών της εταιρείας»
»Εντείνοντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, τους τελευταίους 12 μήνες έχουμε παραλάβει τέσσερα LNG carriers και ένα containership μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEUs. Την ίδια ώρα, θα προχωρήσουμε στην απόκτηση επιπλέον ενός LNG carrier και δύο containerships μεταφορικής ικανότητας 13.278 TEUs έκαστο, όλα εκ των οποίων βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πλέον ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου της εταιρείας είναι ίσος με 6,3 έτη ενώ τα συμβόλαια χρονοναύλωσης στα οποία βρίσκονται τα πλοία του στόλου αναμένεται να επιφέρουν έσοδα ύψους περίπου $1,9 δισ.
Όσον αφορά τις εκτιμήσεις για το μέλλον των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται η Capital Product Partners, στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι παρότι οι ναύλοι των containerships έχουν καταγράψει σημαντική πτώση, παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο μέσο όρο του 2021. Πάντως, περαιτέρω πτώση αναμένεται βραχυπρόθεσμα καθώς η αβεβαιότητα αναφορικά με το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας εντείνεται.
Παράλληλα, η αγορά LNG carriers συνεχίζει να δυναμώνει, λόγω των ανησυχιών για την ενεργειακή ασφάλεια με φόντο τον πόλεμο στην Ουκρανία. Η υψηλή άνοδος των ναύλων δεν αφορά μονάχα τη spot αγορά αλλά και εκείνη των χρονοναυλώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ