H WinGD κερδίζει το στοίχημα του Κατάρ

H WinGD κερδίζει το στοίχημα του Κατάρ

150
H WinGD κερδίζει το στοίχημα του Κατάρ

Οι τελευταίας γενιάς κινητήρες διπλού καυσίμου X72DF-2.1 της WinGD επελέγησαν για τον εξοπλισμό 25 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στo πλαίσιo του προγράμματος North Field East (NFE) της QatarEnergy, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο έως σήμερα ναυπηγικό πρόγραμμα για πλοία μεταφοράς LNG.

Οι πενήντα κινητήρες διπλού καυσίμου που θα εγκατασταθούν στα νεότευκτα πλοία διαθέτουν το πρωτοποριακό σύστημα έξυπνου ελέγχου της WinGD για την ανακύκλωση των καυσαερίων iCER, το οποίο κυκλοφόρησε στην αγορά τον περασμένο Μάιο και παρέχει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε λειτουργία φυσικού αερίου αλλά και πετρελαίου, καθώς και 50% μείωση του φαινομένου ολίσθησης του μεθανίου σε σύγκριση με τους πρώτης γενιάς κινητήρες X-DF.

Μία από τις παραγγελίες που έχουν γίνει στo πλαίσιo του προγράμματος Qatar NFE αφορά δύο πλοία μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 174.000 κ.μ., τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στο κορεατικό ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) για λογαριασμό της TMS Cardiff Gas και αναμένεται να αποτελέσουν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζει η DSME τα οποία θα διαθέτουν την τεχνολογία iCER.

Η QatarEnergy έχει εξασφαλίσει περίπου το 60% του παγκόσμιου δυναμικού ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς LNG έως το 2027, προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της για πλοία μεταφοράς LNG, οι οποίες ενδέχεται να ξεπεράσουν ακόμα και τα εκατό πλοία. Αρκετοί πλοιοκτήτες έχουν υποβάλει προσφορές για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία αναμένεται να χρονοναυλωθούν στην QatarEnergy, με την παράδοσή τους να είναι προγραμματισμένη από το 2023 έως το 2027.

Φωτό: qp.com.qa

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.