
Οι τελευταίας γενιάς κινητήρες διπλού καυσίμου X72DF-2.1 της WinGD επελέγησαν για τον εξοπλισμό 25 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στo πλαίσιo του προγράμματος North Field East (NFE) της QatarEnergy, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο έως σήμερα ναυπηγικό πρόγραμμα για πλοία μεταφοράς LNG.
Οι πενήντα κινητήρες διπλού καυσίμου που θα εγκατασταθούν στα νεότευκτα πλοία διαθέτουν το πρωτοποριακό σύστημα έξυπνου ελέγχου της WinGD για την ανακύκλωση των καυσαερίων iCER, το οποίο κυκλοφόρησε στην αγορά τον περασμένο Μάιο και παρέχει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε λειτουργία φυσικού αερίου αλλά και πετρελαίου, καθώς και 50% μείωση του φαινομένου ολίσθησης του μεθανίου σε σύγκριση με τους πρώτης γενιάς κινητήρες X-DF.
Μία από τις παραγγελίες που έχουν γίνει στo πλαίσιo του προγράμματος Qatar NFE αφορά δύο πλοία μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 174.000 κ.μ., τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στο κορεατικό ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) για λογαριασμό της TMS Cardiff Gas και αναμένεται να αποτελέσουν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζει η DSME τα οποία θα διαθέτουν την τεχνολογία iCER.
Η QatarEnergy έχει εξασφαλίσει περίπου το 60% του παγκόσμιου δυναμικού ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς LNG έως το 2027, προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της για πλοία μεταφοράς LNG, οι οποίες ενδέχεται να ξεπεράσουν ακόμα και τα εκατό πλοία. Αρκετοί πλοιοκτήτες έχουν υποβάλει προσφορές για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία αναμένεται να χρονοναυλωθούν στην QatarEnergy, με την παράδοσή τους να είναι προγραμματισμένη από το 2023 έως το 2027.
Φωτό: qp.com.qa
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ