
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα, για τον μήνα Αύγουστο του 2022, ο όγκος παραγωγής ακατέργαστου χάλυβα ανήλθε στους 150,6 εκατ. τόνους, για τις 64 χώρες που αναφέρονται στην έκθεση, καταγράφοντας πτώση 3% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2021.
Η έκθεση, επιπλέον, περιλαμβάνει στοιχεία και για κάθε περιοχή συγκεντρωτικά. Πιο συγκεκριμένα, ο όγκος παραγωγής στην Αφρική ανήλθε σε 1,3 εκατ. τόνους, παρουσιάζοντας αύξηση 3,5% από το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, οι χώρες της Ασίας και της Ωκεανίας παρήγαγαν συνολικά 112,6 εκατ. τόνους, σημειώνοντας μείωση 0,2%. Την ίδια στιγμή, στην ΕΕ η παραγωγή μειώθηκε κατά 13,3%, στους 9,7 εκατ. τόνους, ενώ η παραγωγή των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών εκτός ΕΕ μειώθηκε κατά 18,6%, στους 3,6 εκατ. τόνους. Όσον αφορά τη Μέση Ανατολή, η παραγωγή της αυξήθηκε κατά 34,2%, φτάνοντας τους 3,2 εκατ. τόνους χάλυβα. Η Βόρεια Αμερική κατέγραψε μείωση της παραγωγής κατά 5,4%, στους 9,6 εκατ. τόνους. Η Ρωσία, η Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών και η Ουκρανία συνολικά μείωσαν την παραγωγή χάλυβα κατά 22,4%, στους 6,9 εκατ. τόνους. Τέλος, οι χώρες της Νότιας Αμερικής κατέγραψαν μείωση της παραγωγής κατά 10,1%, στους 3,6 εκατ. τόνους χάλυβα.
Σε επίπεδο χωρών, η Κίνα κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των κορυφαίων παραγωγών χάλυβα, καθώς τον Αύγουστο του 2022 η παραγωγή της ανήλθε σε 83,9 εκατ. τόνους, σημειώνοντας αύξηση 0,5%. Η Ινδία ήρθε δεύτερη, με παραγωγή 10,2 εκατ. τόνων, ενώ την τρίτη και τέταρτη θέση καταλαμβάνουν η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ, με παραγωγή 7,3 εκατ. τόνους (-7,4%) και 7 εκατ. τόνους (-7,1%) αντίστοιχα. Τέλος, η Ρωσία παρήγαγε 5,9 εκατ. τόνους χάλυβα, με μείωση 5,5% από το προηγούμενο έτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ