
Η ελβετική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας WinGD και ο νοτιοκορεατικός κατασκευαστής κινητήρων HSD Engine ξεκίνησαν την υλοποίηση ενός κοινού αναπτυξιακού έργου (JDP), προκειμένου να προωθήσουν την ανάπτυξη των δίχρονων κινητήρων κατανάλωσης μεθανόλης της WinGD.
Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η ανάπτυξη έως το 2024 ενός κινητήρα ο οποίος θα μπορεί να καταναλώνει ως καύσιμο πράσινη μεθανόλη, προσφέροντας έτσι στους πλοιοκτήτες μια λύση που θα τους επιτρέψει να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει για το 2050 ο ΙΜΟ, προωθώντας παράλληλα την ανάπτυξη πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών.
Στο πλαίσιο του έργου, η WinGD θα αναλάβει την επίβλεψη της έρευνας που αφορά την καύση και την έγχυση της μεθανόλης, τις απαιτήσεις των συστημάτων μετεπεξεργασίας καυσαερίων καθώς και τον σχεδιασμό του κινητήρα. Η HSD Engine, με τη σειρά της, θα παρέχει υποστήριξη σε ό,τι έχει να κάνει με την οικονομικά αποδοτική κατασκευή και συναρμολόγηση του κινητήρα, ενώ θα αναλάβει την πραγματοποίηση των σχετικών δοκιμών καθώς και την παράδοση των συστημάτων παροχής καυσίμου και μετεπεξεργασίας καυσαερίων.
Το εν λόγω αναπτυξιακό έργο θα εστιαστεί στους κινητήρες X92 και Χ82 της WinGD, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους μεγαλύτερους κινητήρες του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα προορίζονται για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου μεγέθους, μια κατηγορία στην οποία η WinGD βλέπει να αυξάνεται συνεχώς το ενδιαφέρον για τη χρήση της μεθανόλης ως καυσίμου. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ζήτηση για το εν λόγω καύσιμο παρουσιάζει επίσης αύξηση, αν και με βραδύτερο ρυθμό, και στους κλάδους των φορτηγών πλοίων αλλά και των δεξαμενόπλοιων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ