
Σύμφωνα με ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, η ζήτηση για νεότευκτα πλοία που θα καταναλώνουν μεθανόλη ως καύσιμο αναμένεται να σημειώσει αισθητή άνοδο στο μέλλον.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στους Financial Times, ο διευθύνων σύμβουλος του ναυπηγείου Korea Shipbuilding and Offshore Engineering, Ka Sam-hyun, δήλωσε ότι πιστεύει πως οι παραγγελίες για τα εν λόγω πλοία αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά την επόμενη δεκαετία, θεωρώντας ωστόσο ότι τα πλοία κατανάλωσης LNG θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν για τα επόμενα είκοσι χρόνια.
Η αύξηση ήδη αντικατοπτρίζεται στις σχεδόν 50 παραγγελίες για πλοία διπλού καυσίμου κατανάλωσης μεθανόλης οι οποίες αναμένεται να γίνουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος αριθμός ανερχόταν στα 19 πλοία. Καθώς η ζήτηση για πλοία κατανάλωσης μεθανόλης αυξάνεται, εντείνεται παράλληλα και ο ανταγωνισμός μεταξύ των ναυπηγείων της Νοτίου Κορέας και της Κίνας για τα μερίδια που θα διεκδικήσουν σε αυτή τη νέα αγορά.
Η κατασκευή ενός πλοίου διπλού καυσίμου κατανάλωσης μεθανόλης είναι φθηνότερη σε σχέση με την κατασκευή ενός πλοίου κατανάλωσης LNG, καθώς η μεθανόλη δεν απαιτεί ακριβές κρυογονικές δεξαμενές καυσίμου και συστήματα διαχείρισης αερίου καυσίμου, καθιστώντας τα εν λόγω πλοία πιο ανταγωνιστικά από άποψη κόστους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…

Το 2025 συνιστά ευρύτερα ένα έτος-ορόσημο για την MSC, έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες ‒αν όχι ο ισχυρότερος πλέον‒ της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, και…

Τα εθνικά αεροδρόμια, με βάση δεδομένα που παραθέτει η Insete Intelligence, διαφαίνεται ότι το 2025 ελκύουν συλλογικά αυξημένη επισκεψιμότητα, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.…

Η Adani Enterprises, ναυαρχίδα του ομίλου Adani, εξήγγειλε στις 4 Νοεμβρίου σχέδια για άντληση 250 δισ. ρουπιών ($2,8 δισ.) μέσω rights issue μετοχών, σύμφωνα…

Η παραγωγή καυσίμων από διυλιστήρια της Νιγηρίας εισέρχεται σε νέα κλίμακα. Με την κυβέρνηση της αφρικανικής χώρας να καθιερώνει δασμούς ύψους 15% στις εισαγωγές…

Έπειτα από ένα εύφλεκτο εξάμηνο στις σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας, οι Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ αποφάσισαν να θάψουν (;) το τσεκούρι του (εμπορικού) πολέμου,…

Η βρετανική εταιρεία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας Ambrey ανακοίνωσε σήμερα πως υπάρχουν αναφορές ότι πειρατές έκαναν ρεσάλτο σε ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο με σημαία Μάλτας στα ανοικτά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ