
Την ισχυρή θέση των LR2 tankers στην αγορά δεξαμενόπλοιων κατέδειξε πρόσφατη ανακοίνωση της Frontline Tankers για τα οικονομικά αποτελέσματα του β’ τριμήνου.
Η Frontline κατέγραψε κέρδη ύψους $47,1 εκατ. και σημείωσε ότι τα TCEs των VLCCs, των Suezmaxes και των LR2s διαμορφώθηκαν στα $16.400, $26.500 και $38.600 ανά ημέρα αντίστοιχα.
Ο κ. Lars H. Barstad, Chief Executive Officer της Frontline Management AS, σχολίασε τα οικονομικά αποτελέσματα, αναφέροντας ότι η εταιρεία εντός του β’ τριμήνου κατέγραψε το υψηλότερο TCE για τα LR2s στην ιστορία της. Ακόμη, σημείωσε ότι εξωγενείς παράγοντες αναδιαμόρφωσαν τον εμπορικό χάρτη των δεξαμενόπλοιων και οδήγησαν σε άνοδο των ναύλων. Επιπλέον, το ιστορικά χαμηλό orderbook, σε συνάρτηση με την υψηλή ζήτηση πετρελαίου, δημιουργεί αισιοδοξία αναφορικά με το outlook των δεξαμενόπλοιων για τα επόμενα έτη.
Παράλληλα, τον Ιούλιο του 2022, Frontline και Euronav ανακοίνωσαν την οριστικοποίηση της συγχώνευσής τους. Στον ορίζοντα για τη Frontline, όπως ανέφερε ο κ. Barstad, βρίσκεται μια εταιρεία που θα προσφέρει ασυναγώνιστες υπηρεσίες και θα αποτελεί τη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία δεξαμενόπλοιων στον κόσμο. Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, ο υπό διαχείριση στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 68 VLCCs, 56 Suezmaxes και 20 LR2/Aframaxes.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ