
Την ισχυρή θέση των LR2 tankers στην αγορά δεξαμενόπλοιων κατέδειξε πρόσφατη ανακοίνωση της Frontline Tankers για τα οικονομικά αποτελέσματα του β’ τριμήνου.
Η Frontline κατέγραψε κέρδη ύψους $47,1 εκατ. και σημείωσε ότι τα TCEs των VLCCs, των Suezmaxes και των LR2s διαμορφώθηκαν στα $16.400, $26.500 και $38.600 ανά ημέρα αντίστοιχα.
Ο κ. Lars H. Barstad, Chief Executive Officer της Frontline Management AS, σχολίασε τα οικονομικά αποτελέσματα, αναφέροντας ότι η εταιρεία εντός του β’ τριμήνου κατέγραψε το υψηλότερο TCE για τα LR2s στην ιστορία της. Ακόμη, σημείωσε ότι εξωγενείς παράγοντες αναδιαμόρφωσαν τον εμπορικό χάρτη των δεξαμενόπλοιων και οδήγησαν σε άνοδο των ναύλων. Επιπλέον, το ιστορικά χαμηλό orderbook, σε συνάρτηση με την υψηλή ζήτηση πετρελαίου, δημιουργεί αισιοδοξία αναφορικά με το outlook των δεξαμενόπλοιων για τα επόμενα έτη.
Παράλληλα, τον Ιούλιο του 2022, Frontline και Euronav ανακοίνωσαν την οριστικοποίηση της συγχώνευσής τους. Στον ορίζοντα για τη Frontline, όπως ανέφερε ο κ. Barstad, βρίσκεται μια εταιρεία που θα προσφέρει ασυναγώνιστες υπηρεσίες και θα αποτελεί τη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία δεξαμενόπλοιων στον κόσμο. Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, ο υπό διαχείριση στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 68 VLCCs, 56 Suezmaxes και 20 LR2/Aframaxes.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ