
Οι επιβαρύνσεις στις χρεώσεις για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των φορτηγίδων στην Ευρώπη έχουν σημειώσει αλματώδη αύξηση. Η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απόρροια πληθώρας παραγόντων, μεταξύ άλλων της συμφόρησης αλλά και της ανταγωνιστικότητας μεταξύ containers και φορτίων άνθρακα για εξασφάλιση της απαραίτητης χωρητικότητας στις φορτηγίδες.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Contargo ανακοίνωσε αύξηση των επιβαρύνσεων για τη μεταφορά τόσο άδειων όσο και γεμάτων containers κατά 10 ευρώ (στα 25 ευρώ) από την 1η Σεπτεμβρίου.
Ταυτόχρονα, οι προκλήσεις για τις ενδοποτάμιες μεταφορές επιμένουν. Παρά την άνοδο της στάθμης του Ρήνου στα 100 εκ., που επέτρεψε αύξηση της κίνησης στον ποταμό, η στάθμη παραμένει χαμηλή, γεγονός που περιορίζει το όριο βάρους που μπορεί να δεχτεί κάθε φορτηγίδα. Ενδεικτικά, υπό φυσιολογικές συνθήκες, κάθε φορτηγίδα θα μετέφερε περίπου 5.000 τόνους εμπορευμάτων, ενώ τώρα εμπορεύματα τέτοιου βάρους πρέπει να μοιραστούν σε τρία ή τέσσερα ξεχωριστά πλοία.
Η ίδια πρόκληση ισχύει και για τη μεταφορά containers μέσω φορτηγίδων. Το όριο είναι περίπου 65 containers, ενώ η συνολική μεταφορική ικανότητα μιας φορτηγίδας μπορεί να έφτανε και τα 200 containers.
Πηγή: https://theloadstar.com/congestion-and-capacity-shortage-in-europe-sees-barge-surcharges-soar-150/
Φωτό: Bernd Dittrich/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ