
Οι επιβαρύνσεις στις χρεώσεις για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των φορτηγίδων στην Ευρώπη έχουν σημειώσει αλματώδη αύξηση. Η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απόρροια πληθώρας παραγόντων, μεταξύ άλλων της συμφόρησης αλλά και της ανταγωνιστικότητας μεταξύ containers και φορτίων άνθρακα για εξασφάλιση της απαραίτητης χωρητικότητας στις φορτηγίδες.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Contargo ανακοίνωσε αύξηση των επιβαρύνσεων για τη μεταφορά τόσο άδειων όσο και γεμάτων containers κατά 10 ευρώ (στα 25 ευρώ) από την 1η Σεπτεμβρίου.
Ταυτόχρονα, οι προκλήσεις για τις ενδοποτάμιες μεταφορές επιμένουν. Παρά την άνοδο της στάθμης του Ρήνου στα 100 εκ., που επέτρεψε αύξηση της κίνησης στον ποταμό, η στάθμη παραμένει χαμηλή, γεγονός που περιορίζει το όριο βάρους που μπορεί να δεχτεί κάθε φορτηγίδα. Ενδεικτικά, υπό φυσιολογικές συνθήκες, κάθε φορτηγίδα θα μετέφερε περίπου 5.000 τόνους εμπορευμάτων, ενώ τώρα εμπορεύματα τέτοιου βάρους πρέπει να μοιραστούν σε τρία ή τέσσερα ξεχωριστά πλοία.
Η ίδια πρόκληση ισχύει και για τη μεταφορά containers μέσω φορτηγίδων. Το όριο είναι περίπου 65 containers, ενώ η συνολική μεταφορική ικανότητα μιας φορτηγίδας μπορεί να έφτανε και τα 200 containers.
Πηγή: https://theloadstar.com/congestion-and-capacity-shortage-in-europe-sees-barge-surcharges-soar-150/
Φωτό: Bernd Dittrich/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Διακήρυξη για την ενίσχυση της οικονομικής συνεργασίας Ελλάδας – ΗΠΑ εστιάζοντας σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης, υπέγραψαν στις 7 Νοεμβρίου στο Ζάππειο ο υφυπουργός Εξωτερικών,…

Οι αμερικανικές εταιρείες αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων UPS και FedEx ανακοίνωσαν την Παρασκευή 7 Noεμβρίου ότι καθήλωσαν τους στόλους των αεροσκαφών τους, με περισσότερα από…

Ανοδική πορεία χάραξε η ναυλαγορά των LNG carriers εντός του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Intermodal. Κατά τις τελευταίες ημέρες του περασμένου μήνα, οι ναύλοι…

Η κατασκευή κρουαζιερόπλοιων συνιστά μια εξίσου έντονη δραστηριότητα στον χώρο της ναυτιλίας, με σημαντικά κεφάλαια να κατανέμονται για τη ναυπήγηση των πολυτελών πλοίων. Σύμφωνα…

Την εστίασή της στην αγορά των product tankers επιβεβαίωσε η Euroholdings Ltd, με την απόκτηση ενός MR product tanker, χωρητικότητας 50.000 dwt. Το εν…

Πτώση κατέγραψε η μετοχή της Maersk την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου στον απόηχο των εκτιμήσεων για χαμηλότερα του αναμενομένου κέρδη του δανέζικου κολοσσού. Τα κέρδη…

The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ