
Ανησυχία επικρατεί αναφορικά με τις επιπτώσεις της απεργίας που εκκίνησε την Κυριακή 21 Αυγούστου στο μεγαλύτερο εμπορευματικό λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Εκπρόσωπος του συνδικάτου Unite έκανε λόγο για δυνητικά σοβαρές διαταραχές στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Η οκταήμερη κινητοποίηση, που άρχισε χθες Κυριακή, στο λιμάνι του Φίλιξστοου, «θα μπορούσε να τελειώσει σήμερα το απόγευμα, αν η εργοδοσία δεχθεί να μας συναντήσει για αληθινές διαπραγματεύσεις», υπογράμμισε ο Ρόμπερτ Μόρτον, επικεφαλής του εφοδιαστικού κλάδου του συνδικάτου.
Αν όμως αυτό δεν γίνει, «η εφοδιαστική αλυσίδα θα υποστεί σοβαρές διαταραχές. Είναι μία από τις λυπηρές συνέπειες τέτοιων καταστάσεων», πρόσθεσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Sky News.
Τα μέλη του Unite ζητούν μισθολογικές αυξήσεις «τουλάχιστον ίσες με το ρυθμό του πληθωρισμού», ενώ οι εργοδότες πρότειναν 7%, όπως είπε. «Αν δεν πετύχουμε τους σκοπούς μας, θα υπάρξουν και άλλες απεργίες», προειδοποίησε.
Ο πληθωρισμός έφθασε τον Ιούλιο το 10,1% σε διάστημα έτους και μπορεί τον Οκτώβριο να ξεπεράσει το 13%, ποσοστό που είναι το υψηλότερο σε χώρα της Ομάδας των Επτά (G7) περισσότερο ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών.
Είναι η πρώτη απεργία που γίνεται από το 1989 στο λιμάνι αυτό, το οποίο διαχειρίζεται περίπου τέσσερα εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια το χρόνο.
Σύμφωνα με σημερινό σημείωμα της εταιρείας χρηματοοικονομικών αναλύσεων Hargreaves Lansdown, το Φίλιξστοου «είναι ένα ουσιώδες γρανάζι στις εμπορικές επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου και μια οκταήμερη απεργία υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσει σε προβλήματα εφοδιασμού των σούπερ-μάρκετ».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tolga Akmen/ AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ