
Με 218 επιβάτες, στην πλειονότητά τους Βρετανούς και Αμερικανούς, κατέπλευσε στις 8 το πρωί της Τρίτης, στη Θεσσαλονίκη, το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Azamara Onward», στην τελευταία άφιξή του στην πόλη για το 2022 (είχαν προηγηθεί άλλες δύο, τον Ιούλιο).
Το κρουαζιερόπλοιο, που μεταφέρει -μεταξύ άλλων- 76 Βρετανούς και 45 Αμερικανούς επιβάτες (ως τις δύο κυρίαρχες αριθμητικά εθνικότητες), ξεκίνησε το ταξίδι του από την Κωνσταντινούπολη στις 30 Ιουλίου και έδεσε στη Θεσσαλονίκη, προερχόμενο από την Καβάλα, ανοίγοντας το πρόγραμμα αφίξεων του φετινού Αυγούστου.
Την Τρίτη στις 10 το βράδυ αναχώρησε για τον Βόλο και από εκεί για Πάρο, Μύκονο, Κουσάντασι και Ντικελί, προτού επιστρέψει στην αφετηρία του, την Κωνσταντινούπολη, στις 9 Αυγούστου, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ από το πρακτορείο «Κοσμάτος» που το πρακτορεύει. Οι επιβάτες του ναυπηγημένου εν έτει 1999 «Azamara Onward», ενός πλοίου με μήκος 181 μέτρων και συνολική χωρητικότητα 826 ατόμων (χωρίς το πλήρωμα), αξιοποιούν -μεταξύ άλλων- την παραμονή τους στη Θεσσαλονίκη για να περιηγηθούν στα βασικά αξιοθέατα της πόλης, όπως ο Λευκός Πύργος, η Άνω Πόλη και οι βυζαντινοί ναοί της, αλλά και για χαλαρές βόλτες στη Νέα Παραλία και το ιστορικό κέντρο.
Πρόκειται για την εικοστή ένατη άφιξη κρουαζιερόπλοιου στη Θεσσαλονίκη φέτος, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 θα ακολουθήσουν πάνω από 30 ακόμα, εκ των οποίων οι έξι μέσα στον Αύγουστο. Αύριο καταφθάνει στην πόλη το «Crown Iris», ενώ το «Celestyal Crystal», κρουαζιερόπλοιο της «Celestial Cruises», που χρησιμοποιεί την πόλη ως home port (λιμάνι από-επιβίβασης), θα «πιάσει» Θεσσαλονίκη τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια του τρέχοντος μηνός (στις 7, 14 , 21 και 28/8). Στις 23 Αυγούστου αναμένεται στην πόλη το κρουαζιερόπλοιο «Seadream 1».
Υπενθυμίζεται ότι για το 2022 έχουν ήδη επιβεβαιωθεί 60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, από 17 πέρυσι, και φέτος η έλευσή τους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, στις 5 Φεβρουαρίου, με το «Viking Sea». Το τελευταίο για φέτος κρουαζιερόπλοιο, το «Viking Venus», θα «δέσει» στις 22/12.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ