
Την αύξηση του στόλου της μέσω επένδυσης-μαμούθ 36 πλοίων ανακοίνωσε την Τετάρτη 27 Ιουλίου η Navios Maritime Partners L.P., έναντι συνολικά $835 εκατ.
O νεοαποκτηθείς στόλος bulk carriers αποτελείται από 26 ιδιόκτητα πλοία και επιπλέον 10 ναυλωμένα πλοία – με την επιλογή για αγορά – των οποίων η αθροιστική χωρητικότητα ισούται με 3,9 εκατ. dwt και ο μέσος όρος ηλικίας είναι ίσος με 9,6 έτη. Η παράδοση των 15 πλοίων στον στόλο της Navios αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως και τις 29 Ιουλίου, ενώ τα υπόλοιπα 21 πλοία αναμένεται να παραδοθούν το γ’ τρίμηνο του 2022.
Τα εν λόγω πλοία είναι διαφόρων μεγεθών και πιο συγκεκριμένα: 12 Capesizes, 12 Kamsarmaxes, ένα Post-Panamax, έξι Panamaxes, τέσσερα Ultra-Handymaxes και ένα Handysize
Λαμβάνοντας υπόψη τους εκτιμώμενους, σύμφωνα με την Clarksons, κατευθυντήριους ναύλους σε συμβόλαια χρονοναύλωσης ενός έτους, τα νεοαποκτηθέντα πλοία αναμένεται να αποφέρουν κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) περίπου ίσα με 164 εκατ. το 2023.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω επενδυτική κίνηση συμβάλλει στη διαφοροποίηση στην εταιρεία. Την ίδια ώρα, αυξάνει τον στόλο bulk carriers κατά 67% και τον συνολικό στόλο της εταιρείας κατά 24%. Στο πλαίσιο αυτό, η Navios Partners θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο drybulk πλοίων και τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο συνολικά από τις εταιρείες που είναι εισηγμένες στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης συναλλαγής, ο υπό διαχείριση στόλος της Navios Partners θα αριθμεί 90 bulk carriers, 49 containerships και 49 δεξαμενόπλοια, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 22 νεότευκτα των οποίων η παράδοση αναμένεται το α’ τρίμηνο του 2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ