
Την αύξηση του στόλου της μέσω επένδυσης-μαμούθ 36 πλοίων ανακοίνωσε την Τετάρτη 27 Ιουλίου η Navios Maritime Partners L.P., έναντι συνολικά $835 εκατ.
O νεοαποκτηθείς στόλος bulk carriers αποτελείται από 26 ιδιόκτητα πλοία και επιπλέον 10 ναυλωμένα πλοία – με την επιλογή για αγορά – των οποίων η αθροιστική χωρητικότητα ισούται με 3,9 εκατ. dwt και ο μέσος όρος ηλικίας είναι ίσος με 9,6 έτη. Η παράδοση των 15 πλοίων στον στόλο της Navios αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως και τις 29 Ιουλίου, ενώ τα υπόλοιπα 21 πλοία αναμένεται να παραδοθούν το γ’ τρίμηνο του 2022.
Τα εν λόγω πλοία είναι διαφόρων μεγεθών και πιο συγκεκριμένα: 12 Capesizes, 12 Kamsarmaxes, ένα Post-Panamax, έξι Panamaxes, τέσσερα Ultra-Handymaxes και ένα Handysize
Λαμβάνοντας υπόψη τους εκτιμώμενους, σύμφωνα με την Clarksons, κατευθυντήριους ναύλους σε συμβόλαια χρονοναύλωσης ενός έτους, τα νεοαποκτηθέντα πλοία αναμένεται να αποφέρουν κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) περίπου ίσα με 164 εκατ. το 2023.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω επενδυτική κίνηση συμβάλλει στη διαφοροποίηση στην εταιρεία. Την ίδια ώρα, αυξάνει τον στόλο bulk carriers κατά 67% και τον συνολικό στόλο της εταιρείας κατά 24%. Στο πλαίσιο αυτό, η Navios Partners θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο drybulk πλοίων και τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο συνολικά από τις εταιρείες που είναι εισηγμένες στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης συναλλαγής, ο υπό διαχείριση στόλος της Navios Partners θα αριθμεί 90 bulk carriers, 49 containerships και 49 δεξαμενόπλοια, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 22 νεότευκτα των οποίων η παράδοση αναμένεται το α’ τρίμηνο του 2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ